Nekad rövzuttarn | Ban Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rövzuttarn

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199626443405/

Ditt Hex-ID: 1100001634fda8d

Vad är din discord tagg? leffeeee.

Vem var det som bannade dig? exritez

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-08 202540.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig på grund av mitt eget agerande. Jag använde en fuskmeny och använde mig av silentaim, vilket var ett stort misstag från min sida. Jag ångrar det grovt nu när jag inser konsekvenserna av mitt handlande. Det har gått upp för mig hur orättvist och oärligt detta var mot både servern och andra spelare som försöker skapa en rättvis och rolig spelupplevelse. Exritez gjorde helt rätt val genom att banna mig. Det var en ärlig och rättvis avstängning, och jag tar fullt ansvar för det jag gjort. Jag ser detta som en lärdom och en påminnelse om vad som krävs för att vara en del av en sådan gemenskap. Jag vill betona att detta är sista gången jag någonsin bryter mot reglerna eller fuskar. Att bli bannad har fått mig att reflektera djupt över hur jag vill vara som spelare och medlem i communityt. Jag har varit bannad i drygt två månader nu och under den tiden har jag verkligen funderat över mina mål inom RP. Jag vill kunna delta i RP på ett socialt och rättvist sätt, bidra till servern och spela på ett sätt som respekterar både reglerna och andra spelare. Jag hoppas innerligt att jag kan få en sista chans att visa att jag har förändrats. Jag förstår att detta är en stor förfrågan, men jag är redo att bevisa att jag är värd att få återvända och börja om på ett ärligt sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad satt jag i Syrianskas kriminella vc på discord o snacka med några sköna grabbar. Allt verkade som vanligt tills jag märkte att jag plötsligt inte längre hade tillgång till den kriminella chattkanalen. Det kändes märkligt, men innan jag hann förstå vad som pågick blev jag kickad från Discord-servern helt och hållet. I min förvirring bestämde jag mig för att logga in på fivem för att försöka ta reda på vad som hade hänt och om det var något tekniskt fel eller om det låg något annat bakom. När jag loggade in såg jag direkt att jag hade blivit bannad av Exritez och anledningen som angavs var "silent aim". Det blev en chock för mig men jag är fullt medveten om att mitt användande av fusk är orsaken bakom det hela. Jag förstår nu att detta inte bara handlar om en teknikalitet eller ett misstag från deras sida, utan om mitt eget felaktiga agerande som lett till denna situation. Det är något jag ångrar djupt och inser att jag har påverkat både serverns integritet och andra spelares upplevelse negativt. Det var en ärlig ban, och jag tar fullt ansvar för det som hände. Jag ser det som en viktig påminnelse om att mitt agerande har konsekvenser, och jag hoppas att jag kan få möjligheten att visa att jag lärt mig av detta och är redo att spela på ett rättvist och respektfullt sätt framöver.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är till 100% ingen felaktig ban, och jag tar fullt ansvar för mina handlingar. Jag vet att det jag gjorde var fel, och jag förstår att ni agerade helt rätt genom att banna mig. Fuska är inte bara ett regelbrott, det förstör också för andra spelare och underminerar hela den rättvisa och seriösa spelmiljö som ni arbetar så hårt för att upprätthålla. Jag inser nu att mitt användande av fusk inte bara påverkade mig själv utan även förtroendet mellan mig och servern, samt upplevelsen för andra spelare. Det är självklart att ni inte vill ha fuskare på er server, och jag respekterar det fullt ut. Jag ångrar verkligen mina handlingar och har lärt mig av mitt misstag. Jag vill försäkra er om att detta är sista gången något sådant händer. Att bli bannad har varit en ögonöppnare för mig och en påminnelse om hur viktigt det är att följa reglerna och spela på ett ärligt sätt. Jag förstår att det inte är lätt att återfå ert förtroende, men jag hoppas innerligt att ni kan ge mig en absolut sista chans att bevisa att jag har förändrats. Jag vill återvända till servern för att spela på ett rättvist och respektfullt sätt och för att kunna bidra positivt till gemenskapen. Om jag får en ny chans lovar jag att visa att jag är värd ert förtroende och att jag är här för att spela enligt era regler och värderingar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare på servern, och jag vill vara helt ärlig med min historia eftersom jag ser det som en chans att visa att jag har lärt mig något av mina misstag. Jag har blivit felaktigt anticheat bannad tre gånger, vilket var frustrerande eftersom det inte var mitt fel direkt. Trots att dessa bans har utretts, har de lärt mig att vara försiktig och att tänka på hur olika program eller system kan påverka spelet, även om jag inte fuskar. Utöver dessa har jag blivit permanent bannad tre gånger, vilket jag skäms över eftersom de berodde på att jag inte följde serverns standarder och regler. Jag inser nu hur viktigt det är att respektera reglerna för att kunna vara en del av en gemenskap och bidra till en rättvis och rolig spelmiljö. En av dessa bans var för att jag uttryckte mig olämpligt i ooc under en situation där jag blev kidnappad. Jag kände mig frustrerad eftersom de hade tagit fel person och inte insåg det förrän senare, men det är ingen ursäkt för att bryta mot reglerna. Jag borde ha hanterat situationen med mer respekt och tålamod, och det är något jag verkligen har reflekterat över. En annan permanent ban var på grund av en clogg. Jag behövde logga ut snabbt eftersom jag skulle resa till usa dagen efter, men jag förstår nu att jag borde ha meddelat detta på ett bättre sätt och följt serverns rutiner för sådana situationer. Resten av mina bans handlar om mindre regelbrott, och även om några av dem var felaktiga har jag försökt ta lärdom av varenda en. Jag inser nu att varje ban, oavsett anledning, är ett tecken på att jag behöver bli bättre på att följa reglerna och tänka efter innan jag agerar. Att vara bannad är verkligen tråkigt, och det har fått mig att inse hur mycket jag uppskattar servern och den gemenskap som finns här. Jag vill verkligen visa att jag har förändrats och att jag kan spela på ett sätt som respekterar reglerna och bidrar positivt till servern i framtiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag fick göra om allt hade jag aldrig köpt den där menyn, och jag menar det verkligen. Det är ett beslut jag ångrar djupt, särskilt nu när jag inser vilka konsekvenser det har fått. Jag ser nu hur stort misstag det var och hur mycket det har kostat mig, inte minst möjligheten att vara en del av den enda servern jag verkligen tycker om, där RP är på hög nivå och där gemenskapen är något unikt. Jag ångrar att jag inte uppskattade chansen jag hade och tog den på allvar från början. Jag borde ha värdesatt möjligheten att spela på en server som er och insett att det inte är värt att riskera något för kortsiktig vinning. Det är en insikt jag nu bär med mig och en läxa jag inte kommer att glömma. Om jag får en ny chans, lovar jag att ta vara på den. Jag vill verkligen få möjlighet att RP:a som en kriminell karaktär igen, men den här gången med fokus på att bidra med roliga, engagerande och framför allt seriösa scenarion. Jag vill inte längre vara ett problem för servern utan en del av det som gör den speciell. Jag hoppas innerligt att jag kan få visa att jag har förändrats och att jag är redo att följa reglerna och respektera er vision för servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket från min ban, och det har verkligen fått mig att reflektera över mina handlingar och konsekvenserna av dem. Först och främst har jag insett att ni som driver servern inte bara ogillar fusk ni ser det som något som förstör hela upplevelsen och gemenskapen, vilket jag nu förstår helt och hållet. Om jag sätter mig själv i era skor hade jag inte heller uppskattat att någon fuskade på en server jag lagt tid och energi på att skapa. Det har fått mig att inse vikten av att behandla andra så som jag själv vill bli behandlad. Jag har också lärt mig att ta vara på de chanser man får. När man inte gör det, som jag inte gjorde, kan det ta väldigt lång tid innan man ens får möjligheten att försöka rätta till sina misstag. Det är en tuff men viktig läxa som jag nu tar med mig. Jag har också förstått att fusk inte bara påverkar den som använder det det gör att andra spelare blir behandlade orättvist och förlorar förtroendet för spelet och servern. Det leder mig tillbaka till samma grundprincip: att behandla andra rättvist och med respekt, precis som jag själv vill bli bemött. Jag ångrar verkligen det jag gjort och hoppas att ni kan se att jag har lärt mig av mina misstag. Philip, allt jag begär är en sista chans. Jag är redo att bevisa att jag har förändrats och att jag kan bidra positivt till servern, utan att någonsin bryta mot reglerna igen. Jag är fast besluten att följa era riktlinjer och visa att jag har lärt mig av min ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka