Nekad Röda gubben | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Röda gubben

Medlem
Meddelanden
457
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013389851/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Brändh

Vad är ditt discord namn? Röda gubben#0189

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Han ska ha varit född 1980-10-10 alltså vara 41. Han ska ha en mamma och en pappa men pappa har lämnat dem två när han var 2 år gammal. Han ska vara snäll men ändå hård. Han ska vara galen men inte för galen. Ha ska tåla mycket psykiskt men också fysiskt. Intressen till han är att jobba som polis och köpa och hålla på med bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Han kommer vara en hård men ändå snäll polis. Och han kommer sprida glädje över staden. Han ska köpa många bilar. Han kommer göra staden säker.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en riktigt bra server. På grund av att det är alltid många inne. Men också att det inte laggar så mycket.

Hur hittade du Unive? Jag såg den på Twitch men också det är Sveriges största server så därför.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål på servern är att ha snygga bilar. Och att ha många vänner och kontakter. Men också ha ett riktigt bra jobb.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på servern är att Ha bra jobb men också ha många snygga bilar. Och många vänner/kontakter.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar inte på någon annan server har gjort men inte längre. Så spelar bara på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka