Nekad Röda gubben | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Röda gubben

Medlem
Meddelanden
457
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill bli biträdande chef på Maja - Lisas

Vad heter du IRL? Jag heter Liam.

Vad heter du på discord? Rödagubben#0189

Hur gammal är du? IRL är jag 13år och ig 21

Hur många timmar har du på Fivem? 500h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag tycket att det behövs fler på detta ställe och dom söker inte personal men chef. Men också för att jag vill vara chef någonstans har aldrig varit det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte så mycket erfarenhet om detta yrke. Jag kan det som är Basic men inte allt.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Liam Brändh och Liam kommer ifrån Örebro. Liam växte upp vid kusten. Men ha ville alltid flytta till Örebro men hans föräldrar ville inte det. Men detta hindrade aldrig Liam från att flytta dit. Liam far Joel arbetade på Mekonomen i Örebro och var riktigt duktig på allt som handlade om bilar. Liams mamma Miguel var polis och var en väldigt rättvis och schysst individ. Liam levde livet som ung, han och hans föräldrar levde inte centralt men inte ute på landet heller. Det levde i ett ganska fint grannområde som hette Nyvik. Liam familj hade det generellt sett väldigt bra, de levde i en ganska stor villa och hade tillräckligt med pengar för att leva lyckliga. Men allting förändrades när Liam fyllde 15 år, familjen hade precis varit på bio och sett den nya Batman filmen. På Vägen ut från biosalongen efter att ha sett filmen så var det dags att bege sig hemåt, Liam far ville ta en genväg fast den var lite och mörk. Dom gick den vägen men blötsligt kom det en man fram från ingenstans och rånade dom med en pistol. Efter den dagen så hade dem familj inte så mycket pengar dom hade satt dom klara sig men fick leva snålt. Och sen den dagen har Liam velat bli polis.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne Över 3h per dag och varannan vecka så typ 7h.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart men jag hade inte blivit glad i alla fall men ja för det är ju den bästa servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara på Unive för det är den bästa.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst era regler och kan dom bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka