Nekad Qxzy1 | Chef-jobb ansökan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JonteSM

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
433
Reaction score
292
Användarnamn: Qxzy1

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas Chef

Vad heter du IRL? Jonathan

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? vet ej ksk 153

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag gillar att jobba på securitas för jag jobbar där nu och så har jag jobbat där förr. Jag har varit cheff en annan gång men det var inte så kul men jag vill testa på ett bättre och roligare jobb där jag kan bygga ett team med det bästa securitas man kan hitta. Jag har just nu många som väntar som vill börja jobba där redan nu och jag vill ge dem jobbet så fort som möjligt om dem vet hur saker går till inom securitas. Jag vill också ge alla som får jobbet så mycket kul och bra jobb jag vill ge dem alla mina kunskaper om Securitas. Jag vet ju också hur utbildning går till för jag har sett gamla chefer gjort det för ut som jag har hjälpt till med. Jag vet också hur man hanterna sina vapen t.ex taser och battong, inom allvarliga situatorner. När jag ska intervju folk ska jag vara säker att dem är WL mogen och aktiv osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar där nu och så har jag jobbat där förr och det är det roligaste jobbet. JAg har också varit cheff på bahamas mammas. Jag vet också hur allt går till med jobbet hur man tar han om vissa sitvationer.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Lars Olof och är 43 år, han har många barn som lever inte längre men Lars försöker leva det roligaste livet han kan. Lars jobbar på securitas med hans bästa vänner. Lars är en rolig mann som gillar gå till parken och sitta på en bänk och tänka om livet med ankorna. Lars har också många vänner och han äslkar dem vänner med hela hans hjärta. Han älskar också jobba med allt möjligt, speciellt securitas.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja
OBS min stavning är inte det bästa, svenska är inte mitt första språk

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka