Accepterad Qxzy1 | Ansökan till Servervakt [J0NTE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JonteSM

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
433
Reaction score
292
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ange ditt födelsedatum 14 Juli 2006

Vad heter du på discord? Qxzy1#0001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu när det är lov cirka
11:00-3:00
När det inte är lov:
Mån-tor: 15:00-21:15
Fre: 15:00-3:00
Lör: 11:00-3:00
Sön: 11:00-3:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? Sen augusti

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir server vakt skulle jag hjälpa till inom servern med att alla förljer regler och håller sig i ordning ja så om dem inte gör det kommer dem få konsekvenser av kick eller nå¨got liknande. Jag kommer göra allt som behövs göra om jag ser det eller något liknande, till exempel jag skulle dva en bil om det behövs eller kicka någon för dem har på sig polis bälte eller checkerboard kläder. Och vara säker att folk inte snackar ooc IG. Kommer också fortsätta vara lika aktiv.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Det är så för just nu är det lov och då är jag ju inne svin mycket och då kan andvända tiden till något bra att till exempel hjälpoa multistaden ig. Det är också ibland att staff och SV är inte inne och då vill jag kunna hjälpa till med dva och kicka folk som bryter mot reglerna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Ja. Som sagt kommer jag vara jätte aktiv och vara söäker att folk följer alla Multistadens regler. Jag kommer även icke ressa när folk t.ex säger hjälp jag är död någon mörda mig då säger jag såklart rpa ut det för det måste man göra men om något faktisk dör av ett bugg då revar jag såklart.

Varför ska just du bli servervakt? Jag borde bli SV för jag är aktiv och vet hue man spelar på multistaden och jag har några kunskaper om staff på andra Five M serverar. Det kanske kommer ta mig någon dag att lära mig alla kommandor men när jag har lärt mig alla kommer jag kunna andvända dem fort. Jag möter också folk dagligen som snackar till exempel ooc eller hasr på sig polis bälte osv då när jag skrev /report då kansker inte kommer någon och då vill jag ju kunna kicka den personen.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa till multistaden med alla lalare inom servern och hjälpa få slut med dem. Jag vill också hjälpåa dem personer som faktiskt vill rpa med att ta bort dem lallare som sagt, och såklart bidra till en bättre rp.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja jag kan: /kick (id) (andledning) /goto (id) /setjob (id) (jobbet) /noclip /DV och /bring

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja men dem flesta av dem var felaktiga men det är cirka 3 när jag tog fram baseball trä på GZ och när jag gick ooc i /me och den andra kommer jga sorligen inte ihåg.

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEj

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka