- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199090594558/
Vad är ditt namn i verkligheten? hampus
Vad är ditt discord namn? kayzis#1738
Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2000
Berätta om din karaktär. Mitt namn är Abri och jag är 32 år och är en väldigt entusiastisk och vänlig person som älskar att prata med folk och att göra roliga saker för andra personer. Han har dock ett kort temprament ifall folk är dryga eller irriterande men annars är han väldigt trevlig och tar sällan till våld. Han älskar att åka bil och brukar åka på roadtrip runt landet ibland. Abri är väldigt rädd för vilda djur och gäng. Han gillar även inte folk som åker motorcykel eftersom han tycker det är mesigt. Abri har alltid varit mobbad som barn för att vara en tönt och har därför alltid levt efter mottot (Ingen gillar töntar därför ska man vara tuff) Det är därför han åker snabba bilar och verkar vara tuff på utsidan men i verkligheten är han en mjukis. Hans mål med livet är att ha det kul och att stoppa alla mobbningen i denna stad och på så sätt förhindra det som hände med honom när han var liten. Abri tänker att om han väl verkar tuff med sin bil så kan han stoppa alla mobbare i staden för att de då kan vara rädda för honom. Abris mål är alltså att ingen ska känna sig mobbad och utanför och om han ser någon som blir mobbad så rycker han in direkt för att stoppa mobbarna.
Abri växte upp med sin mamma och pappa som båda var väldigt snälla och har uppfostrat Abri rätt, att man inte ska göra massor av bus osv, men det var även av denna orsak som de andra ungarna valde att mobba Abri när han var liten. Abri hade även en storebror med autism som inte kunde försvara Abri mot mobbarna. Abri har såklart inte haft den roligaste bakgrunden med tanke på att han blivit mobbad i så många år i grundskolan. De mobbade han för att han alltid var så feg, han vågade till exempel aldrig göra coola saker som att baxa från ica bredvid skolan. Desto längre tid Abri utsattes för mobbning så blev han även starkare och starkare på utsidan. I själva verket var han fortfarande samma töntiga Abri på insidan. Han såg dock alltid upp till de äldre grabbarna som brukade kicka moppe utanför skolan. Han tyckte att de verkade så coola, då bestämde sig Abri för att han en dag ska bli som dom (som ingen ville jiddra med). Det var så hans intresse för bilar började. När Abri väl blivit 15 år så skaffade han sig en A-traktor, då kände han verkligen en grym passion för det, och att det var som menat för honom att köra runt i en bil dag in och dag ut.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med seriös rp. Och försöka utveckla andras rp.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För den verkar som en bra server med seriösa och härliga människor.
Hur hittade du Unive? Tips från en kompis som sa att de va en rolig och seriös server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Träffa nya människor och utveckla min egna rp nivå.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? hampus
Vad är ditt discord namn? kayzis#1738
Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2000
Berätta om din karaktär. Mitt namn är Abri och jag är 32 år och är en väldigt entusiastisk och vänlig person som älskar att prata med folk och att göra roliga saker för andra personer. Han har dock ett kort temprament ifall folk är dryga eller irriterande men annars är han väldigt trevlig och tar sällan till våld. Han älskar att åka bil och brukar åka på roadtrip runt landet ibland. Abri är väldigt rädd för vilda djur och gäng. Han gillar även inte folk som åker motorcykel eftersom han tycker det är mesigt. Abri har alltid varit mobbad som barn för att vara en tönt och har därför alltid levt efter mottot (Ingen gillar töntar därför ska man vara tuff) Det är därför han åker snabba bilar och verkar vara tuff på utsidan men i verkligheten är han en mjukis. Hans mål med livet är att ha det kul och att stoppa alla mobbningen i denna stad och på så sätt förhindra det som hände med honom när han var liten. Abri tänker att om han väl verkar tuff med sin bil så kan han stoppa alla mobbare i staden för att de då kan vara rädda för honom. Abris mål är alltså att ingen ska känna sig mobbad och utanför och om han ser någon som blir mobbad så rycker han in direkt för att stoppa mobbarna.
Abri växte upp med sin mamma och pappa som båda var väldigt snälla och har uppfostrat Abri rätt, att man inte ska göra massor av bus osv, men det var även av denna orsak som de andra ungarna valde att mobba Abri när han var liten. Abri hade även en storebror med autism som inte kunde försvara Abri mot mobbarna. Abri har såklart inte haft den roligaste bakgrunden med tanke på att han blivit mobbad i så många år i grundskolan. De mobbade han för att han alltid var så feg, han vågade till exempel aldrig göra coola saker som att baxa från ica bredvid skolan. Desto längre tid Abri utsattes för mobbning så blev han även starkare och starkare på utsidan. I själva verket var han fortfarande samma töntiga Abri på insidan. Han såg dock alltid upp till de äldre grabbarna som brukade kicka moppe utanför skolan. Han tyckte att de verkade så coola, då bestämde sig Abri för att han en dag ska bli som dom (som ingen ville jiddra med). Det var så hans intresse för bilar började. När Abri väl blivit 15 år så skaffade han sig en A-traktor, då kände han verkligen en grym passion för det, och att det var som menat för honom att köra runt i en bil dag in och dag ut.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med seriös rp. Och försöka utveckla andras rp.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För den verkar som en bra server med seriösa och härliga människor.
Hur hittade du Unive? Tips från en kompis som sa att de va en rolig och seriös server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Träffa nya människor och utveckla min egna rp nivå.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej