Accepterad Quixir | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Quixir

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Quixir

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 1998

Berätta om din karaktär. Felix Olsson 25 år gammal, uppvuxen i en liten by tillsammans med sin familj. Han har haft det tufft i skolan när han var liten men har alltid försökt sköta sig och hålla sig till rätt sida av lagen.
Idag är han vuxen och ska flytta till en ny stad där han inte känner någon och ska försöka börja om på ny kula med sitt liv, han ser det som en möjlighet att skapa en ny framtid för sig själv.
Felix är en snäll människa och väldigt omtänksam om sin omgivning, han kan vara blyg till en början men så fort han lärt känna en människa blir dom sällan av med honom. Då vill han vara med hela tiden och han håller sig väldigt lojal.
Felix har inte många intressen, men något som ligger honom varmt om hjärtat är musiken, dock är det ingenting han ofta håller på med tyvärr. Däremot är Felix väldigt öppen för nya saker och tycker att det är kul att lära sig om saker han inte kan något om sedan innan, så chansen att han utvecklar fler intressen finns där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kan bidra med seriöst rp och vara en bra teamplayer när det kommer till olika scenarion då jag förstår vikten av att inte alltid vinna i sitt egna rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan vara villig att offra något för sin egna karaktär och sitt egna rollspel för att motparten ska få ett bättre scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp, rdm: att döda någon helt utan kontext, vdm: att använda sitt fordon som ett vapen för att döda någon utan kontext, nlr: att man kommer inte minnas vem som orsakat ens död om man har återuppstått

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på en server förutom som tyvärr inte finns kvar idag, har kollat på många timmar rp på twitch också så jag förstår innebörden av det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag kan komma på nu, men återkommer gärna med svar om frågor uppstår

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka