Inaktuell QueztX | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

QueztX

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mate

Ditt discordnamn: QueztX

Ange ditt födelsedatum 23 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag kommer bidra med hög kompitens samt hög staff mogenhet. Detta innebär att jag är mogen och kan redan allt inom staff. Jag kommer bidra med mycker aktivitet och mycket jobb som staff. Jag tycker om denna community och vill hjälpa andra medlemmar samt att jag håller det oparktiskt när det kommer till staff ärende. Jag är duktig på att duskutera, komma på med ider samt att utveckla min och andras kunskaper. Jag säger till att alla följer rp regler och regler överlag. För mig rollen betyder inte bara att vara staff utan att skappa en trygg och säker miljö för medlemmarna på Unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att allt på Unive fungerar som det ska. Men ibland tar det lite för långt tid att man ska svara på support eller i reports och det har jag också upplevt att hända några gånger tidigare. Det andra jag tycker är att servern är lite dålig med att hålla koll på folk för att det kommer in folk som VDMar och RDMar bara för att lalla.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att lösa problemet ovan skulle jag och andra i staffteamet sammarbete och säkerställa att jag och vi finns alltid tillgängliga när det behövs en extra hand för att hjälpa till i support eller övriga kanaler. Det är viktigt att vi skappar en trygg miljö för alla samt att vi finns alltig tillgängliga när det behövs hjälp. När det brytts mot regler så är det viktigt att vi alltidn finns där och är redo på att ta återgärder på personen/personerna som gjorde regelbrottet.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att det är viktigt för att bemöta andra med respekt och att vara opartikst. Detta innebär att man inte är på någons sida under ett senario och att man ska alltid prata med lugn tån och respekt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att göra 60% arbete samt 20/20% RP och privat liv. Då jag går i skolan ganska så mycket men är frf aktiv i discord och kan hjälpa till genom text. Men på dagen efter skolan så ska jag prioritera staff arbete samt att försöka göra allt som behövs. Jag kommer också ibland om det finns tillräckligt med staffs då kommer jag ta en liten paus och börja jobba igen lite senare.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sedan den 19e September 2025.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit tidgare staff på Avena där jag var Head-mod och på (Ortenwave) Där jag var Admin. Jag har lärt mig väldigt mycket och kan ta denna platsen på allvar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Jag kommer gå på Rp introduktion idag så att jag får medlemskap

Tillbaka