Nekad QueenTiki | Ansökan till Servervakt [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2,409
Reaction score
37
Vad är ditt namn i verkligheten? Tiina

Ange ditt födelsedatum 25 November 1991

Vad heter du på discord? QueenTiki#3097

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Förmiddagar och kväll/natt

Hur länge har du spelat på Unive? snart 2 veckor och 179h

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Skulle RP som vanligt men avbrotten med vdm o rdm kanske blir kortare..

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Lite trött på att bli dödad hela tiden streamsnipad hela tiden men mest irriterad att det blir avbrott i RP och förstör lite av stämmningen liksom

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Kanske att det blir lite lugnare för alla speciellt om kvällarna/nätterna Då blir högre RP utan avbrott för alla desto fler SV desto lugnare och högre RP blir det ju.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är ofta på servern har många timmar om man ser det korta perioden jag varit på servern.

Varför vill du bli servervakt? Har problem med att jag själv blir VDM och RDM hela tiden av ambulans. Sen att det kanske blir lite lugnare bättre RP när man slipper bli avbruten hela tiden av lallare och dom som kör på folk för skoj skull

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Vet inte HUR man kan ha kunskaper om staff relaterande kommandon om man aldrig varit staff

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans halv ooc var jag felaktigt bannad för för det var min vän bredvid mig som sa det

Spelar du på någon annan server för tillfället? unive e min main o väntar på Altrive ska starta annars testar jag några timmar lite olika här o där när jag har tid över liksom och är snäll o testar andras när dom frågar.

Hör av dig till mig i pm så löser vi en intervju.

mvh Acho

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka