Accepterad Quas | Whitelist ansökning [Martin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Quas

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Quas

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/OfficialRLY

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? CuckedQuas#7814

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en grabb på 25 bast som växt upp i fina Skåne innan han valt att flytta vidare till en ny stad för att träffa nytt folk. Han har alltid varit en social person och älskar att umgås med andra. Desto fler och roliga personer runt om desto bättre. På fritiden håller han koll på hockey och hejar på de så förtvivlande laget Malmö Redhawks. Tidigare pansarsoldat som gjort värnplikten på P7 i Revingehed. I framtiden har han planer på att arbeta inom blåljuspersonal. Inte helt bestämt mig på namn just nu men det kommer. Vill försöka att sticka ut mer från andra genom att vara en positiv och glad karaktär som folk får en rolig stund med och minns.

Varför ska just du bli whitelistad? Genom min tidigare erfarenhet i RP känns det som jag kan bidra med en bra roleplay som håller sig på en seriös nivå där ändå alla har roligt och uppskattar det. Jag är inte den som springer runt och är sur över vad andra gör emot mig utan istället försöker bemöta alla på ett positivt sätt och alltid vara förlåtande när andra gör otrevliga handlingar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag sätt att flertal personer spelar på servern under nästan alla tider på dygnet vilket som gör en mer benägen att kunna spela när man vill utan att man ska behöva springa runt själv.

Hur många timmar har du på FiveM? 300+

Hur hittade du Multistaden? Twitch

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? NERP

Tillbaka