Nekad QLEN-Develleo | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dabi.cc

Icke Medlem
Meddelanden
216
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/QLEN-DevEllEo/

Ditt Hex-ID: 110000145ea673e

Vad är din discord tagg? qlen._.

Vem var det som bannade dig? anti-cheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-07 214532.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att gå in med x64 (större hitbox) på en lall server vid namn nordix lall. Och defter jag hade kört nordix så tänkte jag gå in på unive men glömmde att ta bort fusket från mina filer. Jag vet inte vad som flög i mig med att jag skulle fuska för det är bara pinsamt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade med mina vänner och märkte att min medlemskaps ansökan blev godkänd. Och då valde jag att sätta mig i "väntar medlemskaps intervjuv" och samtidigt som det så gick jag in på nordix lall med x64 (större hitbox) och efter jag hade kört i kanske 15 minuter så blev jag indragen och tog den muntliga intervjuven. Jag blev godkänd och jätte glad. jag hoppade tillbaka till mina vänner i discord och berättade att jag blev godkänd. Och jag ville gå in så snabbt som möjligt för att spela unive men glömde att ta bort fusket från mina filer. Det är riktigt dumt sätt att bli bannad på vet inte varför jag använde fusket från första början

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var helt rätt av anti cheatet att banna mig för jag gjorde bort mig och vet inte vad jag tänkte.
Jag kommer inte ens ihåg hur jag fick den filen. Vill bara säga att jag ber om ursäkt och detta kommer aldrig ske igen.
ge mig bara en sista chans på denna underbara server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit anticheat bannad innan bara av halavista när den var felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade tänkt mig för och inte gå in med fusk på lall servern eller laddat ned fusket från första början.
Jag ber om ursäkt ge mig bara en chans till detta va ett misstag av mig och kommer aldrig hända igen. Jag har en klump i magen efter detta och har inte kunnat släppa det. Alla mina vänner sitter och rpar på unive och jag tycker det ser så roligt ut så snälla en chans till och jag kommer ta väll hand om den chansen och ni kommer se att jag har blivit bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har verkligen lärt mig av min ban och det menar jag och jag kan svära på va som helst att detta händer inte igen.
Detta är ingen bortförklaring men vill iaf säga detta så att ni fattar varför jag ens hade filen på min dator.
Jag har varit i fel kretser med fel folk som hade sån skit på sin dator och det var dems ide att jag skulle ladda ner skiten.
Unive är min barndom seriöst har spelat där i 3,5 år och tröttnade aldrig. Jag har spelat på andra servrar också men unive har en känsla som ingen annan server har. Alla folket på unive är så snälla och skysta och servren är aktiv alla staffs r skysta så AJag ber er om en sista chans och om jag gör bort mig igen ta bort mig från allt och gör så att jag inte har en chans tillbaka.
Jag älskar unive påriktigt så snälla ge mig en chans till. :(

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka