Nekad QeXer | Whitelist ansökning [Niklasson_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

QeXer

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: QeXer

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SteamAdmin-2006/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? BangerQEXER#5851

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 23 år gammal och har bilar och motorcyklar som intresse och vill nästan alltid åka bil.
Han vill ha mycket pengar så han kan uppgradera sina fordon till topp.
Han vill också ha ett bra jobb så han kan käna pengar.
Min karaktär är snäll och bryr sig om andra.
Han är laglig och gör sitt bästa för att inte bryta mot några lagar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill kunna köra med svenska personer och ha kul med dem och köra RP, Jag körde en del RP förut i vanliga GTA online med mina kompisar innan jag hittade fiveM, och jag tyckte det var väldigt kul så jag vill fortsätta.

Jag ska göra mitt bästa för att hålla till reglerna och inte bryta mot dom.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill köra RP med sköna människor. Jag har alltid velat köra på en RP server med svenska personer för att jag har alltid varit dålig på engelska så jag har aldrig kört på andra RP servrar för att jag inte kunde prata så bra. Det är därför också jag har blivit bannad på andra servrar för att jag inte har använt min mick.

Hur många timmar har du på FiveM? 30 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag såg folk på Youtube spela på multistaden, och jag tyckte det såg roligt ut så jag ville köra

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? (RSM FREEROAM NOT RP) tror jag att den heter

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka