Inaktuell Pz1Ng0 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pz1Ng0

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? MajorPz z1Ng0 hellcase.org

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? rasmuskalberg#0672

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 18 fyller snart 19 år. Han kommer ifrån Somalia men blev adopterad till Crimson familjen som bodde i Tensta när han va 10. Där fick han en väldigt bra relation med sin storebror Max. Abdi och Max har även nu en bra relation med varandra. Abdi och Max är med varandra igenom vårt och torrt genom blod och svett. Abdi kommer ifrån Somalia så därför har han haft en ganska svår uppväxt med fattigdom och krig. Abdi har ett ganska högt temperament och har ganska lätt för att få psykos så man bör tänka på vad man säger till han. Abdi drogs snabbt in i en misär med vapen,droger och våld i och med att han bodde där just han bodde. Abdi hade ett stort intresse för fotboll förut men efter att han hade börjat gymnasiet så tappa han snabbt intresse för fotboll och börja hänga mer med sin bror. Abdi och Max börja göra mer och mer olagligheter det började med småsaker till lite större saker. Abdi hamnade snabbt i ett umgänge där narkotika brukades dagligen.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag å min kompis vill lyckas med något inom RP jag lovar att jag kan bidra med äkta RP

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill bidra till seriöst och roligt RP och conntent till mina streams.

Hur hittade du Unive? Jag satt inne en dag på Fivem och letade svenska RP servrar och så hittade jag Unive och nu så vill jag fortsätta spela på denna servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill som sagt bidra med seriöst och roligt RP till denna server och jag vill komma någonstans vill lära mig något om RP också.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte just nu är det bara Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka