Nekad puffenlucke | Ansökan till Forum Mod [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffenlucke

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
-22
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? Puffenlucke#7452

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2008

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag har varit staff förut och hållt på en del med forumet då, tycker faktiskt det är kul med forum och hjälpa till.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja super vtikigt, om man inte gör rätt så blir det krångel. Man ska alltid vara nogrann!

Får en ansökan vara kopierad? Nej en ansökan får inte vara kopierad. Om den nu skulle vara det så är det *plagiat* och detta är inte tillåtet.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Inget som direkt brister vad jag vet. Men skulle varit bra med en aktiv forum mod som t.ex. *mig* som kan kommentera/ lägga saker i rätt ordning osv.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Ett skrivit forum, Alla ansökningar ska bli besvarade snabbt. Vid minsta lilla kopierade text ska den nekas direkt. Ungefär som den är nu.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är väldigt Aktiv.
Spelar mestadels om dagarna, men har tröttnat lite på att spela och spela hela tiden, så att hjälpa till med forum hade varit perfekt. Men ca 5 timmar per dag. Helger ungefär 7 timmar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej (:

Nekad, inaktiv ansökan. Försök att bumpa varje dag för att visa aktivitet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka