Nekad Puchy | Ban överklagan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JEWSA

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356901275/

Ditt Hex-ID: 110000117a42d9b

Vad är din discord tagg? JEWSA#9358

Vem var det som bannade dig? Dysphoria

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: rasism i discorden ~Dysphoria Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom har video bevis på när jag "skrek" rasistiska ord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med andra på parkeringen vid torget. Vi var en stor klunga med över 10 personer som höll på att lalla runt mm. Sen så vart jag slagen av någon anledning, sen slog jag tillbaks vilket ledde till att flera gick på mig. Under den tiden så skrek jag rasistiska ord med ren ilska innan jag vart knockad. Sen när jag kom tillbaka till liv så var polisen där och muckade med dom andra. Det höll på ett tag innan polisen skadade en person som började blöda, vilket fick slut på allt tjafs. Senare så joinade min polare gamet och vi började spela. Vi hade en bra tid, vi följde regler etc, tills jag plötsligt vart perma bannad från servern. jag joinade fort DCn för att jag var fett nojig/orolig för vad som hänt. Jag stack support där dom sa att jag hade varit i en av stör ej kanalerna och hållit på skrika rasistiska ord. Vilket inte stämde då jag inte har permission att joina stör ej kanalen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Att jag sa rasistiska meningar ingame kan jag stå för och är till 100% delaktig i det. Men det dom åklagade mig för i discord är bara struntprat. Jag hade kunnat förstå att jag vart bannad för att ha sagt dom rasistiska sakerna ingame vilket jag verkligen ångrar att jag gjorde. Men det dom anklagade mig för i discord är inget jag behöver stå för eftersom att jag är oskyldig till det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var på den tiden när jag inte tog RP seriöst och jag joinade bara för att få kunna spela med mina vänner. (Minns inte vad anledningarna vad till att jag vart avstängd. Den andra gången kan jag stå för då jag hamnade i bråk med en snubbe och det slutade med en fight. Efter den andra gången så vart jag lycklig över att jag fått en andra chans att få köra på servern och jag visste att jag inte fick sumpa det nå mer. Jag vill ta RP seriöst och jag försöker allt jag kan för att kunna få en sån bra RP upplevelse som möjligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tar på mig allt ansvar om vad jag sagt ingame och jag ångrar allt jag sagt och gjort. Besvikelsen av er och av mig själv över det jag gjorde är något som inte känns bra och jag mår uruselt över det jag gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, RP ska tas seriöst annars så förstörs all upplevelse. Det jag gjort och sagt är fel på alla sätt och viss, och ingen spelare på serven ska aldrig någonsin få höra rasistiska saker nå mer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka