- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 213
- Reaction score
- 131
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198369115640/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Pubis
Vad är din discord tagg? Pubbis#0203
Vem var det som bannade dig? Det står inte på discord.
Hur lång tid var din ban? Permanent
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står inte eftersom det är discord.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skickade en länk till en kompis discord server vilket jag ångrar.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skickade en discord server länk i en chatt kanal.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var självklart mitt fel och jag skäms för det. Jag ångrar verkligen att jag gjorde detta eftersom jag gärna vill fortsätta RPa på multistaden. Jag vet inte riktigt varför jag gjorde det men jag skäms verkligen över det och önskar att jag kunde ändra på det.
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit fivem bans och det är till exempel en power gaming ban för att jag krockade in i andra företags bilar när Falck fortfarande existerade. Jag skulle flytta på några låsta bilar som en kollega hade råkat spawna in och jag rpade inte riktigt situationen. Jag lärde mig att försöka RPa mer i alla situationer istället för att bara till exempel krocka in i en bil och fortsätta som att inget hände. Jag hade istället kunnat bryta upp dörrarna och beslagta fordonen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka efter innan om det verkligen var en så bra idé att skicka den där länken i en kanal. Jag kommer inte ihåg varför jag skickade länken eftersom det var ett tag sedan. Men jag hade definitivt inte behövt skicka en länk där.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte skicka olämpliga saker i discorden. Jag har lärt mig att följa reglerna bättre och ta lärdom av mina misstag. Jag kommer verkligen aldrig skicka något som inte hör hemma i discorden igen.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Pubis
Vad är din discord tagg? Pubbis#0203
Vem var det som bannade dig? Det står inte på discord.
Hur lång tid var din ban? Permanent
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står inte eftersom det är discord.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skickade en länk till en kompis discord server vilket jag ångrar.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skickade en discord server länk i en chatt kanal.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var självklart mitt fel och jag skäms för det. Jag ångrar verkligen att jag gjorde detta eftersom jag gärna vill fortsätta RPa på multistaden. Jag vet inte riktigt varför jag gjorde det men jag skäms verkligen över det och önskar att jag kunde ändra på det.
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit fivem bans och det är till exempel en power gaming ban för att jag krockade in i andra företags bilar när Falck fortfarande existerade. Jag skulle flytta på några låsta bilar som en kollega hade råkat spawna in och jag rpade inte riktigt situationen. Jag lärde mig att försöka RPa mer i alla situationer istället för att bara till exempel krocka in i en bil och fortsätta som att inget hände. Jag hade istället kunnat bryta upp dörrarna och beslagta fordonen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka efter innan om det verkligen var en så bra idé att skicka den där länken i en kanal. Jag kommer inte ihåg varför jag skickade länken eftersom det var ett tag sedan. Men jag hade definitivt inte behövt skicka en länk där.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte skicka olämpliga saker i discorden. Jag har lärt mig att följa reglerna bättre och ta lärdom av mina misstag. Jag kommer verkligen aldrig skicka något som inte hör hemma i discorden igen.
Har du läst våra regler? Ja