Accepterad privjet | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

privjet

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199084003930/

Ditt Hex-ID: 110000142fae25a

Vad är din discord tagg? saz1xx#5295

Vem var det som bannade dig? Tandy

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: krim utan krim ~Tandy. Återstår: 5 dagar 19 timmar 24 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag försökte vara kriminell utan att jag är kriminell.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän kom överens att åka och plocka valblommor eftersom vi behövde pengar. Vi plockade valblommor på en liten ö där det inte fanns någon, efter en liten stund kom det en spelare som ville också plocka valblommor, min vän sa till han att ta upp händer och sedan tog han en kniv från har för att han ska inte råna eller skada oss men i slutet fick kille tillbaks kniven. efter en stund när killen har plockat några blommor jag fick en idé att vi ska ta de blommor av killen sedan sa jag till killen ta upp händer medans jag pratade med han min vän sökte genom honom. Efter att vi hade rånat han på de blommor som han hade började vi simma iväg när vi kom ut ur vattnet blev jag avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom jag visste inte att det fanns en regel där man får inte råna någon om man är inte kriminell och det står inte häller i grund reglerna medans jag har läst mycket bara om grund reglerna och varför skulle jag göra något som kan ledda till ban jag fick min medborgarskap nyligen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått tidigare ban på denna servern men det var för ganska länge sen. Det var ban för Powergaming jag körde in i något men gick inte ut ur bilen och visade inte att jag har krockad genom att lägga mig på marken och bete mig som att jag mår dåligt men jag lärde mig av denna bannen och nu kör jag försiktigare och försöker nu efter varenda krock gå ur bilen och göra det som krävs av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle inte rånad spelaren jag skulle bara låtit honom plocka sen åka därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket om regler och hur man ska bete sig i såna situationer alltså jag kommer inte råna någon och om jag vill råna någon då ska jag bli kriminell. Jag har också lärt mig att jag måste läsa genom alla regler en gång till eller flera gånger för att kunna de utan till för att kunna undvika liknande situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka