Accepterad poyy1 | Ban Överklagan [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

poyy1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199642738615/

Ditt Hex-ID: 110000164487fb7 (Hex)

Vad är din discord tagg? poyy1

Vem var det som bannade dig? maze4k

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-25 041851.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att jag blev bannad för jag gjorde några regelbrott som var väldigt dumt av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. exakt innan jag blev bannaf, jag loota en kille ur bilen samt så körde jag snabbt plus hade redan fått varning om att jag körde snabbt och skrev inte så jätte bra på min /me när jag laga bilen jag ber verkligen om ursäkt och vill göra komma tillbaka och spela och ha roligt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej verkligen inte det var en korrekt ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har en tidigare ban 2 tidigare bans kommer riktigt inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde kört som en normal människa och jag borde skrivit mer utvecklat på /me osv. jag borde verkligen inte loota han grabben genom bilen men tyvärr man gör fel ibland och jag står för dom här grejerna och ber om ursäkt och har lärt mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att aldrig göra om detta igen vill inte få mer bans såå det skall se dåligt ut men som sagt det ska aldrig ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jepp

du gör såhär precis efter jag varnat?

Ska förbättra mig Jag lovar det var engångs grej det var sent på natten Jah var trött var lite dum

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka