Accepterad POTATOMAN | Medlem ansökning [LiamSwe27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

POTATOMAN

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? potatoman8735

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jaffar Byn Azim 19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hetsig, Generös, Lojal.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jaffar föddes i Ryd, ett farligt förortsområde, redan i tidig ålder gjorde han småbus som att snatta från affärer med sin bror Yasin Azim. desto äldre Jaffar blev desto värre blev grejerna dom gjorde när Jaffar var 16 gick han med i ett lokalt gäng han tog sig snabbt upp i rankerna eftersom hans lojala insatser för gänget gjorde han till en nödvändig del av det, ett nytt gäng större en det jaffar var med i bildades och försökte ta Jaffars gängs trakter. det blev en stor konflikt mellan gängen och många dödades, polisen fick syn på dessa gäng och utförde en stor utredning på dessa gäng där dom fick upp Jaffars namn, Jaffar och hans bror Yasin flyttade till en annan stad där dom hade vänner och familj då dom var efterlysta, gänglivet var inte slut med Jaffar och Yasin och dom är än idag kriminella.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social RP och en unik karaktär som kan fräscha upp atmosfären.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? exempelvis om en annan kriminell skulle sikta på mig med ett vapen så ska jag inte ta upp mitt vapen om jag då har ett utan jag ska spela med som om det vore mitt liv på spel, dom kan alltså råna eller kidnappa mm utan att jag gör något för att det ska bli långvariga scenarion där alla parter kan ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brytit mot några regler inom unives RP server då jag aldrig kört på den innan.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft: alltså att man ska tänka som man gör i verkligheten. Meta gaming: Jag får inte använda information förutom det som min karaktär bevittnar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej men jag svarar på frågor om det skulle finnas några.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka