Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199014957126/
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim wollin
Vad är ditt discord namn? timwollin11#7756
Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2004
Berätta om din karaktär. heter Roger Anderson 27 år han bodde i en liten by som heter Heby som barn tills han vart 25 år. han flyttade för han ville upptäcka nya saker i livet. så han flyttade till stan. han bodde i Heby med sin pappa och mamma hade en väldigt trygg uppväxt. hans mamma jobbade på ett sjukhus som doktor, hans pappa jobbade på Mekonomen som chef. derför så är jag väldigt duktig på mecka för hade ett brinnande intresse redan som barn. jag trivs väldigt bra i staden hittade många kompisar snabbt i staden och jag tycker alla är trevliga. jag har även ett stark intresse för träning så alltid efter jobbet så går jag och tränar antingen med en kompis eller själv. brukar ofta hänga med kompisar brukar gå ut och äta eller bara festa man vet aldrig vad som händer i staden men det är det som är roligt tycker jag. har väldigt straka känslor självsäker och en väldigt bra med människa vill aldrig någon illa. mår väldigt dåligt om ser någon må dåligt eller är deppig vill alltid hjälpa till om det behövs och vill alltid finns för alla. är även positiv till allting även om det gäller jobb eller bara allmänt brukar tänka man ska göra allting bästa av situationen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag spelar mycket på servern. och vill alltid göra så alla trivs och bidra med bra energi på servern. och jag älskar att spela på unive. och en väldigt bra server att utveckla sitt roll spel på.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att univ är en riktigt bra server att spela på alla är snälla och glada. och alla vill hjälpa till och det är lätt den bästa servern hitlis som jag har spelat på
Hur hittade du Unive? för att det var massa personer som tipsade mig om den och jag hade hört mycket bra saker om unive och kollade välidgt mycket när andra körde på unive
Vad har du för mål med ditt rollspel? att utvecklas som rollspelare. ha roligt försöka komma in i min roll så bra som möjligt. försöka göra så alla andra rollspelare är trygg i min närhet som rollspelare. och att jag ska kunna bli duktig som rollspelare
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha roligt träffa andra rollspelare och ta in och lära mig av dom. utveckla mitt rollspelande. kunna bidra så mycket som möjligt till servern alltid vara positiv och glad. och försöka så alla ska trivas på servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? spelar just nu bara unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim wollin
Vad är ditt discord namn? timwollin11#7756
Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2004
Berätta om din karaktär. heter Roger Anderson 27 år han bodde i en liten by som heter Heby som barn tills han vart 25 år. han flyttade för han ville upptäcka nya saker i livet. så han flyttade till stan. han bodde i Heby med sin pappa och mamma hade en väldigt trygg uppväxt. hans mamma jobbade på ett sjukhus som doktor, hans pappa jobbade på Mekonomen som chef. derför så är jag väldigt duktig på mecka för hade ett brinnande intresse redan som barn. jag trivs väldigt bra i staden hittade många kompisar snabbt i staden och jag tycker alla är trevliga. jag har även ett stark intresse för träning så alltid efter jobbet så går jag och tränar antingen med en kompis eller själv. brukar ofta hänga med kompisar brukar gå ut och äta eller bara festa man vet aldrig vad som händer i staden men det är det som är roligt tycker jag. har väldigt straka känslor självsäker och en väldigt bra med människa vill aldrig någon illa. mår väldigt dåligt om ser någon må dåligt eller är deppig vill alltid hjälpa till om det behövs och vill alltid finns för alla. är även positiv till allting även om det gäller jobb eller bara allmänt brukar tänka man ska göra allting bästa av situationen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag spelar mycket på servern. och vill alltid göra så alla trivs och bidra med bra energi på servern. och jag älskar att spela på unive. och en väldigt bra server att utveckla sitt roll spel på.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att univ är en riktigt bra server att spela på alla är snälla och glada. och alla vill hjälpa till och det är lätt den bästa servern hitlis som jag har spelat på
Hur hittade du Unive? för att det var massa personer som tipsade mig om den och jag hade hört mycket bra saker om unive och kollade välidgt mycket när andra körde på unive
Vad har du för mål med ditt rollspel? att utvecklas som rollspelare. ha roligt försöka komma in i min roll så bra som möjligt. försöka göra så alla andra rollspelare är trygg i min närhet som rollspelare. och att jag ska kunna bli duktig som rollspelare
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha roligt träffa andra rollspelare och ta in och lära mig av dom. utveckla mitt rollspelande. kunna bidra så mycket som möjligt till servern alltid vara positiv och glad. och försöka så alla ska trivas på servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? spelar just nu bara unive