Nekad pop | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pop

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
2
Användarnamn: pop

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/poptacoman

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: mr.meme

Vad är din discord tagg? pop¤4803

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? permban för tjafs med staff

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag frågade om mina pengar som försvann

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Dem wipeade min karaktär på pengar, eftersoim dem trodde jag dupeat, vilket jag absolut inte har. Men iallafall, så ifrågasatte jag det och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte riktigt, asså grejen är att jag inte accepterade att pengarna var borta, jag tyckte det var onödigt att banna för det, men kommer absolut inte fråga om pengarna igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad innan, några felaktiga, men en riktig då jag combatloggade pga att morsan kom in 2 på natten när jag skrek efter jag dog.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte frågat staffs om pengarna som dem wipeade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Ska du inte tillägga att du dupade ak och rdmade? Typ 10 pers utanför polisstationen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka