Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tacomannen9
Ditt Hex-ID: 110000143cc063f
Vad är din discord tagg? pop#4803
Vem var det som bannade dig? Swiipe
Hur lång tid var din ban? 40 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rasism
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem inte kunde ta mitt skämt.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev i chatten att somalia hade en snitt iq på 70.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den var felaktig enligt mig, min karaktär heter Heinrich Himmler, har ni haft historia vet ni säkert vem han är, och vet om att det inte är en god människa, i mitt tycke så borde sådana skämt tolereras när man hetsar med varandra. Men att helt oprovocerat kalla någon n-ordet förstår nog alla inte är okej.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av dem, men det är väldigt lätt att bli bannad på denna servern, det är ett litet minus. Och tycker servern är bra, men bansen får ni trappa ner på och endast fokusera på de som verkligen förstör rpn istället.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, självklart men blir ju inte lika roligt att spela när reglerna sätter sådana gränser så att man inte kan göra minsta lilla över gränsen utan att åka på ban.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jo, visst har jag det.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000143cc063f
Vad är din discord tagg? pop#4803
Vem var det som bannade dig? Swiipe
Hur lång tid var din ban? 40 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rasism
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem inte kunde ta mitt skämt.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev i chatten att somalia hade en snitt iq på 70.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den var felaktig enligt mig, min karaktär heter Heinrich Himmler, har ni haft historia vet ni säkert vem han är, och vet om att det inte är en god människa, i mitt tycke så borde sådana skämt tolereras när man hetsar med varandra. Men att helt oprovocerat kalla någon n-ordet förstår nog alla inte är okej.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av dem, men det är väldigt lätt att bli bannad på denna servern, det är ett litet minus. Och tycker servern är bra, men bansen får ni trappa ner på och endast fokusera på de som verkligen förstör rpn istället.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, självklart men blir ju inte lika roligt att spela när reglerna sätter sådana gränser så att man inte kan göra minsta lilla över gränsen utan att åka på ban.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jo, visst har jag det.
Har du läst våra regler? Ja