Accepterad poom | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

poom

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127316957/

Vad är ditt namn i verkligheten? Luckas

Vad är ditt discord namn? Positiv#7168

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2008

Berätta om din karaktär. snäll cool skön. gillar att gymma och simma. karaktären är en kille 27 år gammal är föd i septmber den 27 178cm. bra på idrot .gillar att hälsa på folk.har respeckt inte jobbig. favo mat kebab. favo sport fotboll .gillar märke bmw och nike.bra på matte.yrke vakt eller polis. vill hälst jobba som vakt.inte kriminel.mörk röd hår.brukat ha mask för har ingen mössa.röd mask.favorit färg är röd och blå.

Varför ska just du bli whitelistad? för att alla mina vänner är typ whitlistad i serven nu är det bara jag som inte är whitlistad.Och jag känner ganska många i serven och ifall jag blir hitlistad skulle jg bli jätte glad och super kul

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för serven är stor och många kan rp bra och alla i serven är köna och snälla och det känns som värkligheten när jag kommer in i serven det känns som att karaktären är jag för det är så braa rp i serven ifall man kunde betygsätta sarven skulle jag ge2 den 11av10

Hur hittade du Multistaden? den va top 1 i min fivem lista och min kompis sa att serven är jätte bra så vi testa de och jag tyckte att serven va helt otrolig.Jag gillar server där det är många personer och ju mer det är så blir det kulare

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill kunna rp som alla andra i serven och när jag spelar i serven får jag lära mig lite nya ord tillexempel som suntförnuf och alla andra saker

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jagv hr spelat i snöstaden men jag gillar inte 3saker där dem är rasister och kan inte rp lika bra som multistaden och det är 12åringar som är ledning.Jag har också spelat i holken jag donera till dem 100kr och efter dagen sqa dem att det är 14 år grenns och jag skulle få 2bilar och 500000

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka