Accepterad Ponnepirat | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ponnepirat

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/pontusa067/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? Michemoche#3091

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter ponne strakovich och är 21 år. Han växte upp i syrien i staden aleppo. Där var det mycket tufft och mycket kriminallitet. Det fick ponne att börja tänka på att bli kriminell men de sket sig men efter hans mamma dog började det kriminella. Han uppväxt var riktigt jobbig eftersom han hade 2 föräldrar som bråkade väldigt mycket. Till sist så tog mamman självmord och då började pappan med droger. Då fick ponne bli adopterad av ett svensk familj som var riktigt snälla. Ponne var inte så trygg i den familjen och dem hade inte så mycket pengar. Tidigt då började ponne med kriminallitet och råna folk och sno grejer från affärer sen nu när han är 21 år har han gjort 1 bankrån. Och han har blivit tagen och sitter inne. Men ponne kommer ut snart från fängelset och ska komma ut och göra revenge typ han ska fortsätta me de han gör och fortsätta ha riktigt kul med vänner och ponne kommer komma ut och vara dubbelt så kriminell än vad han har varit innan. När ponne inte är i de kriminella så älskar han att spela dator och kollar videor/ serier om de kriminella. Ponne blev också väldigt mobbad i skolan när han var i 10 års åldern eftersom han var inte normal fär att han hade annan hy. Till och med lärarna sa de ibland de fick ponne att sluta med skolan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer bidra med riktigt hög rp nivå och har spelat på unive i cirka 4 månader nu och tycker den e riktigt rolig att spela på. Jag är väldigt strikt inom regler och kan allt. allt jag säger är att jag har extrem hög rp nivå eftersom jag har spelat rp ett tag och kommer bidra med den också.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att unive har en bra utvecklad rp som inte måna andra servrar, jag känner även att stafsen är extremt seriösa och ger inte ban i onödan eller tar bort ban när man förtjänar det. Känner att det här är den perfekta staden för mig som har aktiva staffs och har en seriös utvecklad rp.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag kolla upp vad för serverar det fanns och eran hade många spelare så jag gav den en chans och den var fantastisk att spela på med alla olika val av bilar och personer att lära känna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rpn är att ha det kul och spela med riktigt hög rp nivå. Jag vill bli kriminell och göra riktigt bra scenarion med vänner som t.ex. bankrån, råna folk och utigå från sunt förnuft. Jag vill bara ha chill time med kompisar och göra roliga och utförliga scenarion,jag kommer vara väldigt strikt inok regler och har noll tolerans för lallare och såklart reporta eller i framtiden bli support som jag strävar för.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att göra scenarion som är utförliga och bra. vill bli en kille många kan vända sig till och bara vara allmänt schysst mot alla

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelar ingen annan server för tillfället.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top