Nekad Poetic | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Poetic

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? poetic._.

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2009

Berätta om din karaktär. Född 1998, Tobias är en snäll och trevlig person som kommer ursprungligen från penguin men därefter flyttat runt bland städer för att hitta sitt hem. Tobias han har ett blandat humör som går mellan aggressivitet och lycklig glädje. Han har alltid varit känd för att vara den vänliga personen med det goda humöret. Tyvärr tappar han tålamodet fort när människor inte kan bete sig mot han eller hans kompisar. Det finns inget mer som får honom mer arg än när någon är dryg, kaxig eller störig. Trots hans trevliga sida, fanns det alltid denna andra sida till honom. Han har många intressen, såsom att laga bilar till att bara umgås med hans vänner. Ett av hans favoritsätt att spendera tid med vännerna är genom att ta någon drink och snacka med sina vänner. Tobias är dock verkligen en person du kan räkna på i en konfrontation eftersom han inte tolererar skit från någon och är redo att försvara sig själv och sina vänner alltid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra o hög rp nivå då jag har spelat fivem i flera år o vet hur man skapar roliga scenarion då jag endast spelar för att skapa unika o roliga scenarion att minnas

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar så att alla ska ha ett roligt scenario även om man inte alltid vinner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? själv klart vdm som står för Vehicle death match o betyder att man använder ett fordon som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har erfarenhet från tidigare servrar som penguin och ortenwave med mera

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte vad jag kommer på

Nekad
Anledning:
Utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka