- Meddelanden
- 894
- Reaction score
- 105
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter
Vad heter du på discord? pn14
Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Nu när det är sommarlov är jag inne hela dagarna.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 Månad plus spelat sen 2021 men haft mina pauser här o där.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 17 ggr. Jag gjorde misstag bland mina första veckor i Unive sen har de minskat och hänt nån gång per 3e månad. Sen har jag också blivit felaktigt bannad ett par gånger.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att vara servervakt är en viktig och ansvarsful roll och dens uppgift är att få bort alla lallare och alla andra som gör regelbrott. Sen ska man svbanna folk och kicka så att man förenklar det för STAFF teamet. Be högre förlänga bannen och göra servern lugn, seriös och en server där man kan trivas. Ska göra servern till en good times server som kan komma ihåg det roliga och trivas med det hela livet. Inte massa lallare och halv ooc personer som förstör servern. Utan till en skön plats där man kan chilla och ha det nice. Jag skulle göra så gott jag kan med mitt jobb och tillsammans med dem andra servervakterna förbättra servern. Kortfattat att underlätta det för staff teamet samt göra servern lugnare och till en roligare plats.
Varför vill du bli servervakt på servern? Det skulle kunna vara bra med att jag har koll på alla kommandon och eftersom att jag ändå har koll på dem så kan jag ju lika gärna ha servervakt rollen. När jag var det förut hände inget dåligt med den och inget kommer hända denna gången heller. jag kan sv reglerna och kommer inte missbruka rollen. Eftersom att jag har varit förut och hört vad andra gjort för en indragen sv t.ex. inte ha toggleid i scenarion kan vara id peak. Sen inte banna eller kicka i scenarion då man tar det efter. Har varit som sagt det förut så jag kommer sköta jobbet och inte missbruka det någonting. Sen har vissa sv jag varit med inte skrivit i lokal ooc chatten när något dåligt eller lalligt händer utan bara skitit i det.
Kommandon jag vet: /toggleid (visar allas idn) /kick (kickar nån från servern) /svban (bannar någon i 1h) /revive (revvar någon som dött av bugg eller felaktigt) /dv (tar bort fordorn) och /sv som man skriver till sv chatten med.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. De kan hända att man revvar sig själv och sina vänner för att man inte vill förlora sina grejer vilket är powergaming. Det kan också vara om du använder toggleid för att se var motparten i scenariot befinner sig.
Vad heter du på discord? pn14
Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Nu när det är sommarlov är jag inne hela dagarna.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 Månad plus spelat sen 2021 men haft mina pauser här o där.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 17 ggr. Jag gjorde misstag bland mina första veckor i Unive sen har de minskat och hänt nån gång per 3e månad. Sen har jag också blivit felaktigt bannad ett par gånger.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att vara servervakt är en viktig och ansvarsful roll och dens uppgift är att få bort alla lallare och alla andra som gör regelbrott. Sen ska man svbanna folk och kicka så att man förenklar det för STAFF teamet. Be högre förlänga bannen och göra servern lugn, seriös och en server där man kan trivas. Ska göra servern till en good times server som kan komma ihåg det roliga och trivas med det hela livet. Inte massa lallare och halv ooc personer som förstör servern. Utan till en skön plats där man kan chilla och ha det nice. Jag skulle göra så gott jag kan med mitt jobb och tillsammans med dem andra servervakterna förbättra servern. Kortfattat att underlätta det för staff teamet samt göra servern lugnare och till en roligare plats.
Varför vill du bli servervakt på servern? Det skulle kunna vara bra med att jag har koll på alla kommandon och eftersom att jag ändå har koll på dem så kan jag ju lika gärna ha servervakt rollen. När jag var det förut hände inget dåligt med den och inget kommer hända denna gången heller. jag kan sv reglerna och kommer inte missbruka rollen. Eftersom att jag har varit förut och hört vad andra gjort för en indragen sv t.ex. inte ha toggleid i scenarion kan vara id peak. Sen inte banna eller kicka i scenarion då man tar det efter. Har varit som sagt det förut så jag kommer sköta jobbet och inte missbruka det någonting. Sen har vissa sv jag varit med inte skrivit i lokal ooc chatten när något dåligt eller lalligt händer utan bara skitit i det.
Kommandon jag vet: /toggleid (visar allas idn) /kick (kickar nån från servern) /svban (bannar någon i 1h) /revive (revvar någon som dött av bugg eller felaktigt) /dv (tar bort fordorn) och /sv som man skriver till sv chatten med.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. De kan hända att man revvar sig själv och sina vänner för att man inte vill förlora sina grejer vilket är powergaming. Det kan också vara om du använder toggleid för att se var motparten i scenariot befinner sig.