Nekad Plutten | Medlem ansökning [Marr4n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lilleman0

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,956
Reaction score
258
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/ffvk-tcnw/fgmrgmbj

Vad är ditt namn i verkligheten?

Vad är ditt discord namn?

Vad är ditt födelsedatum?

Berätta om din karaktär. Jag gillar o köpa bilar o göra dom fina och gymmar varje dag för det är kul och ha ett mål att bli stark och öva mig skälv jag flyttade till unive för ca 2månader och jag gillar denna stad väldigt mycket. det är roligt att träffa kompisar och köra bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill jobba på falck eller ambulans för jag tycket att det är roligt att hjälpa andra personer och få jobba på ett speciellt jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är alltid någon inne på den det är inga moddare eller liknande alla är snälla och rolig och köra på. och mina kompisar kör på den också.

Hur hittade du Unive? Det var min kompis som tipsade mig om det och jag har sett t.ex Cosmo_BT kört på den och massa andra stremers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett bra jobb och kunna få hjälpa andra personer och att träna så jag blir snabbare och starkare och att kunna köpa bilar och göra dom snygga.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få ett jobb man gillar och kunna hjälpa andra personer och köpa en Audi o trimma och köra den cool.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar bara på unive för den liknar verkligheten och det är alltid någon inne på den.

Senast ändrad:
Tillbaka