Nekad Plutten | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lilleman0

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,956
Reaction score
258
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/ffvk-tcnw/fgmrgmbj

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lillen magnum och är 41 år gammal. Hans största intresse är bilar och spela in Youtube videos. Han är född i Skåne men flyttade med sin mamma till Göteborg när hans föräldrar skildes. Där han började tycka om att skruva med crossar och motorer. Vilket gjorde att han som 14åring fick sommarjobb på en mekaniker firma och redan då gav de han möjligheten att börja jobba där när han gått ut grundskolan men då tackade han nej och försökte ett halv år i gymnasiet men skolan har aldrig varit hans grej så det var en dag han beslöt sig för att hoppa av och började jobba på firman och där visade han alltid framfötterna och blev en duktig mekaniker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag kommer bidra med hög Rp nivå samt göra det lätt för alla som arbetar och låta de gör sin grej och kommer även rappotera in till staffs om någon bryter mot några regler eller något sånt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att serven är mycket rolig och jag vill att den ska växa ännu mera än vad den gör nu.

Hur hittade du Unive? Såg att det var många spelare inne på den så jag testade den och märkte att denna var rolig och bra o seriös.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och få ett bra jobb så man kärnar mycket pengar och bli känd i staden som att hjälpa andra människor.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara känd för att vara hjälpsam och snäll och att alla ska kunna lita på mig och ha mycket vänner

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu

Senast ändrad:
Tillbaka