Accepterad plati09191 | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karl2007.12

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Vad är ditt discord namn? karl2007.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liban Mohamed och han är 25 år gammal och 198 cm lång. Han hade en svår uppväxt och tog mycket droger både i och utanför skolan. Han hatade skolan och hade dåliga betyg och Liban hade det dåligt hemma eftersom hans pappa var alkoholist men han dog för 2 år sedan. De tycker Liban är bra eftersom han inte har bra minnen av sin pappa och Liban s pappa slog Liban och Liban s mamma, Liban hatade sin pappa så mycket att Liban försökte döda sin pappa men Liban gav upp i sista sekunden. Liban minns första gången hans far slog honom och hans mamma var bra medan Liban eftersom Liban mor och far bråkade, och sedan skapade han Liban och hans Labans mamma, men Liban minns inte vad hans föräldrar bråkade om. Liban hade många vänner, men de begick brott Men Liban ville vara med dem och begå brott. De kunde vara vad som helst, vrida moppar och misshandla folk bara för att Libanon och hans vänner tyckte det var roligt. när Liban fyllde 17 tjänade han 100 000 bara genom att sno moppar och sälja dem billigt då kraschade Liban Party med sina vänner och när han fyllde 18 orkade han inte gå i skolan längre så han hoppade av och var 20 . Sedan börjar Liban. genom att sälja kokain och andra droger tjänar Libanon mycket pengar på dem, som 18 000 kronor i veckan, ibland mer och ibland mindre. Liban var ute med sina vänner klockan 6:19 på morgonen och då ringde Liban mamma och sa att Libanons pappa låg på sjukhuset och Libans mamma säger åt Liban att komma och de är på sjukhuset nära hennes hus. Liban säger väl. och slutar då säger han till sina vänner att han måste gå och sedan springer Liban till sjukhuset där han sprang i ca 5 minuter och sedan fortsatte Liban och gick till personen i receptionen och frågade vilket rum hans pappa var i. receptionen sa att de är i rum 12 Liban sa okej och gick till rum 12. Liban öppnade dörren och såg sin mamma gråta och sa att hon Libans Pappa hade dött. Liban tittade bara på pappan, maken Liban förstod inte att mamman var mindre, misshandlade henne i åratal. Liban tror att det är bra och det bästa som hänt är att hans pappa dog.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat fivem i ungefär 3 år nu och jag har över 2000 timmar med dem konton jag haft. Jag har haft 3 andra konton med en massa timmar på sig med på mitt nya som jag har nu har jag 70 timmar. Jag har endast spelat på RP servrar under alla mina timmar och jag älskar alla feta scenarion som man skapar med vänner och andra sköna personer som är med på servern. Jag har ägt 3 servrar under mina år som det har gått riktigt bra för faktiskt där jag devvat och skapat egna unika scripts på. Jag är en seriös rp spelare som spelar för att ha kul, skapa feta scenarion och minnen på de, jag hatar folk som spelar för makt och pengar för dem tror dem äger hela servern och allt som finns och är skit dryga och kaxiga. Jag skulle säga att jag har riktigt bra erfarenheter inom fivem RP så om ni skulle whitelista mig skulle ni inte ångra er.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara tänkta på sig själv i ett scenario utan att tänka att motparten ska få vinna och ha kul dem också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka