- Meddelanden
- 113
- Reaction score
- 6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas
Vad heter du IRL? Kevin
Vad heter du på discord? PKJ#6969
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? vet ej
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utvekla jobbet genom att anställa erfarna arbetare som kan det mästa med jobbet och vet exakt vad dom ska göra i sitvationer, jag kommer utvekla jobbet genom att fixa den mest erfarna bitr chefen till yrket, jag kommer utvekla yrket med att få in mycket pengar så vi kan få in fler saker till yrket jag kommer även att se till att kurrupta personer inte finns på detta yrke
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit ordningsvakt och jag har vart polis så jag är mycket erfaren när det kommer till hur man ska lugna ner sitvationer på allmäna platser och jag har även erfarenheter när det kommer till lagar och sånt, Jag har även erfarenheter inom hur man ska använda securitas uttröstning
Hur ofta kommer du vara inne? 14:00 - 20:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Kevin
Vad heter du på discord? PKJ#6969
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? vet ej
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utvekla jobbet genom att anställa erfarna arbetare som kan det mästa med jobbet och vet exakt vad dom ska göra i sitvationer, jag kommer utvekla jobbet genom att fixa den mest erfarna bitr chefen till yrket, jag kommer utvekla yrket med att få in mycket pengar så vi kan få in fler saker till yrket jag kommer även att se till att kurrupta personer inte finns på detta yrke
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit ordningsvakt och jag har vart polis så jag är mycket erfaren när det kommer till hur man ska lugna ner sitvationer på allmäna platser och jag har även erfarenheter när det kommer till lagar och sånt, Jag har även erfarenheter inom hur man ska använda securitas uttröstning
Hur ofta kommer du vara inne? 14:00 - 20:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja