Pjellyzz
Icke Medlem
- Meddelanden
- 52
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198801781126/
Ditt Hex-ID: 110000132288186
Vad är din discord tagg? AndreaS #9767
Vem var det som bannade dig? Zensy
Hur lång tid var din ban? 9 dagar och 23 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig därför när jag satt fast i fängelset så väntade jag på att jag skulle få komma ut.Jag skulle vara i fängelset i 126 minuter. Då från ingenstans slog en människa mig i ansiktet. Så då slog jag tillbaka och då helt från ingenstans kom en människa och slog mig i huvudet bakifrån så jag ramla ner på marken och då när jag log ner på marken så sparka han på mig tills jag dog.Sedam direkt efter jag hade dött blev jag bannad för rdm .Sedan efter han hade dödat mig sa han att jag var en skitunge och att jag tror att jag är något
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis gått in i servern och när jag hade kommit in så spawnade jag i fängelset. Sedan ser jag två personer som står och pratar så jag går fram och pratar med de. Vi snackar om varför vi hamnade i fängelset. Helt från ingenstans slår en av de där personerna mig i ansiktet.Jag ställer mig upp och slår tillbaka.Efter det kommer den andra personen och slår mig i bakhuvet.Jag faller ner på marken och han sparkar på mig ända tills jag dör. Sedan kommer en tredje person och så börjar den personen som döda mig och den tredje personen prata om vad sim hände.Då sa han som döda mig att jag var en skitunge.Sedan efter den meningen blev jag bannad för rdm
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var jag som gjorde fel eftersom jag slog tillbaka när han först slog mig.Jag skulle kanske inte gjort så i riktiga livet. Jag skulle sprungit iväg och skriva /report i chatten. Så jag skulle inte slagit tillbaka
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första gången var en felaktig ban eftersom min kompis hade blivit överkörd av en bil så då ropade jag på hjälp och så blev jag bannad
Andra gången hade polisen tagit mig för jag var för högljud.Så då när polisen frågade vad jag heter så kom jag inte ihåg vad min karaktär heter så då kunde jag inte säga mitt namn så då blev jag bannad.För att inte ha roleplayat
Tredje gången var en felaktig ban eftersom jag precis hade kommit in i servern efter att ha blivit unbannad från föra gången. Så då väntade jag på en parkering eftersom min kompis skulle hämta mig.Då stod jag på en parkering och sprang runt i cirklar och pratade med micken nära min mun
Jag har lärt mig att jag alltid måste roleplaya och att jag inte ska ha micken nära min mun. Jag ska också komma ihåg mitt namn
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske inte skulle ha pratat med micken nära munnen och så skulle jag ha tagit bild och kommit ihåg mitt namn.Jag skulle också varit lite mer påläst om serverns regler
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska slå tillbaka när någon anfaller mig och istället springa iväg och raportera.Och nu kan jag exakt alla regler jag behöver veta
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000132288186
Vad är din discord tagg? AndreaS #9767
Vem var det som bannade dig? Zensy
Hur lång tid var din ban? 9 dagar och 23 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig därför när jag satt fast i fängelset så väntade jag på att jag skulle få komma ut.Jag skulle vara i fängelset i 126 minuter. Då från ingenstans slog en människa mig i ansiktet. Så då slog jag tillbaka och då helt från ingenstans kom en människa och slog mig i huvudet bakifrån så jag ramla ner på marken och då när jag log ner på marken så sparka han på mig tills jag dog.Sedam direkt efter jag hade dött blev jag bannad för rdm .Sedan efter han hade dödat mig sa han att jag var en skitunge och att jag tror att jag är något
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis gått in i servern och när jag hade kommit in så spawnade jag i fängelset. Sedan ser jag två personer som står och pratar så jag går fram och pratar med de. Vi snackar om varför vi hamnade i fängelset. Helt från ingenstans slår en av de där personerna mig i ansiktet.Jag ställer mig upp och slår tillbaka.Efter det kommer den andra personen och slår mig i bakhuvet.Jag faller ner på marken och han sparkar på mig ända tills jag dör. Sedan kommer en tredje person och så börjar den personen som döda mig och den tredje personen prata om vad sim hände.Då sa han som döda mig att jag var en skitunge.Sedan efter den meningen blev jag bannad för rdm
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var jag som gjorde fel eftersom jag slog tillbaka när han först slog mig.Jag skulle kanske inte gjort så i riktiga livet. Jag skulle sprungit iväg och skriva /report i chatten. Så jag skulle inte slagit tillbaka
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första gången var en felaktig ban eftersom min kompis hade blivit överkörd av en bil så då ropade jag på hjälp och så blev jag bannad
Andra gången hade polisen tagit mig för jag var för högljud.Så då när polisen frågade vad jag heter så kom jag inte ihåg vad min karaktär heter så då kunde jag inte säga mitt namn så då blev jag bannad.För att inte ha roleplayat
Tredje gången var en felaktig ban eftersom jag precis hade kommit in i servern efter att ha blivit unbannad från föra gången. Så då väntade jag på en parkering eftersom min kompis skulle hämta mig.Då stod jag på en parkering och sprang runt i cirklar och pratade med micken nära min mun
Jag har lärt mig att jag alltid måste roleplaya och att jag inte ska ha micken nära min mun. Jag ska också komma ihåg mitt namn
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske inte skulle ha pratat med micken nära munnen och så skulle jag ha tagit bild och kommit ihåg mitt namn.Jag skulle också varit lite mer påläst om serverns regler
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska slå tillbaka när någon anfaller mig och istället springa iväg och raportera.Och nu kan jag exakt alla regler jag behöver veta
Har du läst våra regler? Ja