Accepterad Pixels | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pixels

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Pixels

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198357300340

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Sixten88 ska tydligen vara runt 15:29

Vad är din discord tagg? Pixels#2417

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: Snor bilar, combatloggar.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktiskt inte har varit i kontakt med philip på dm men då har jag igår efter middag var inne mellan 15:27-15:29 tycker det är konstigt att jag ska ha snott en bil och combat loggat på 3 min

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet inte som sagt var inne i 3 min lämnade skulle ut med några kompisar försöker connecta och är perma bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte om staffen har bannat fel men jag tycker det är en felaktig ban att jag då ska ha snott ett fler tal bilar under 3 min och combat loggat så ja jag tycker det är en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag körde en bil som barn ped blev bannad i 3 dagar som sagt lärt mig nu att inte köra bil som barn ped

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? som sagt vet inte hur jag har kunnat göra något annerlunda eftersom jag inte har gjort det som bannen säger

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja min först inte kör bil som barn ped men inget denna för att jag lämnar och nu försöker jag connecta och kan inte pga av att jag har tydligen blivit perma bannad

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka