Pirre
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus
Vad är ditt discord namn? Knut
Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2005
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pirre gren - 40 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, skämtsam, trevlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Har tidigare spelat på andra servers men nu vill jag testa på denna, han kommer vara laglig och försöka göra pengar utan att vara kriminell
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till att folk kommer att trivas och tycker det är kul, att de har någon att fråga om de behöver hjälp med något (om jag kan bidra med hjälp), men typ skönt lir helt enkelt
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de innebär att man i ett visst scenario agerar eller gör val som gynnar motparten snarare än mig själv
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte tidigare varit inne på denna server så nej.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, att man visar respekt för de som är med i servern och att man tar ansvar och beter sig och inte ''lallar runt'' på servern.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer göra servern roligare och jag kommer få folk på bättre humör, bara aura
Vad är ditt discord namn? Knut
Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2005
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pirre gren - 40 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, skämtsam, trevlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Har tidigare spelat på andra servers men nu vill jag testa på denna, han kommer vara laglig och försöka göra pengar utan att vara kriminell
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till att folk kommer att trivas och tycker det är kul, att de har någon att fråga om de behöver hjälp med något (om jag kan bidra med hjälp), men typ skönt lir helt enkelt
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de innebär att man i ett visst scenario agerar eller gör val som gynnar motparten snarare än mig själv
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte tidigare varit inne på denna server så nej.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, att man visar respekt för de som är med i servern och att man tar ansvar och beter sig och inte ''lallar runt'' på servern.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer göra servern roligare och jag kommer få folk på bättre humör, bara aura