Accepterad pippsssaaa_756. | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pippsssaaa_756.

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? pippsssaaa_756.

Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv på Unive så mycket jag kann då Unive är en rolig server samt det ändå jag spelar när jag är inne på datorn. Jag kommer vara inne varje dag (om jag inte är bortrest eller får andra förhinder) så mycket jag kan. Har ingen exakt tid men flera timmar om dagen iallafall! Nu när skolan är igång kan jag inte visa lika mycket aktivitet men minst nån timme eller två då det blir svårare med mycket aktivitet med skola,prov,träningar mm.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen april

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 gånger har ingen bild. Men kan lösa i pm om detta är ett krav men skriver på mobil just nu drf.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Server vakt har som uppgift att ta hand om reglebrott på servern som staffs inte alltid hinner specca för att dom kanske är upptagna med nåt större scenario. Då kan det vara bra att ha servervakter som hjälper till med att hålla kolla på mindre regel brott som Staffsen inte hinner med. Darför kan en server vakt vara till stor hjälp om det är ett stort Bankrån på stora banken som många staffs håller koll på och jag är med i ett mindre scenario som servervakt och märker ett regel brott så kan jag ta åtgärder till detta regel brott och om jag väljer att banna så kan staffsen kika på brottet senare!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive för att kunna hjälpa servern. Jag vill kunna kicka lallare som inte kan bete sig eller Sv banna dom eftersom lall eller andra regelbrott inte hör hemma på servern. Jag vill även bli servervakt eftersom ibland hinner inte staffs specca allt men du själv ser ett stort regelbrott och då kan du sv banna personen och sedan skicka det till staffs så dom i lugn o ro kan kolla om bannen bör förlängas. Så om man ska sammanfatta så vill jag bli servervakt på Unive för att jag vill hjälpa servern och även hjälpa staffsen med sånt dom alltid inte hinner med. Sen även för att jag älskar Unive och spelar extremt mycket på denna server

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En abuse inom servervaktrollen enligt mig är att du utnyttjar dina commands inom rpn och-element saker du inte får och ska i vissa scenarion som att tex reviva dig efter ett skott scenario för att undvika att bli 12. Eller nån Annan abuse läge är att du kickar någon som håller på att vinna ett scenario över dig bara för att du själv vill vinna scenariot vilket du absolut inte får göra om spelaren inte begått ett regelbrott. Korruption är enligt mig är att du utnyttjar din makt du har för att uppnå vinst för dig eller nån Annan om du vill det. Alltså att utnyttja din makt för att vinna ett scenario tillexempel. (Inom servervakter kan detta ske att du utnyttjar att du kan Sv banna och kicka och gör det för att du ska få det bästa av situationen. Detta är ett brott som inte är okej att göra.)
 
Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top