Pippi Långstrump
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198817229062/
Vad är ditt namn i verkligheten? My Eriksson
Vad är ditt discord namn? Lilla My#4104
Vad är ditt födelsedatum? 13 September 1999
Berätta om din karaktär. Bakgrund: På flykt pga efterlyst i hemlandet.
Ålder/Kön: 24 år gammal, tjej
Känslor: Social, välkomnande, beskyddande mot sina nära, lite dåligt temperament
Intressen: Snabba bilar, pengar, resa
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem för att jag kommer bidra med god stämning samt upprätthålla alla regler som finns. Jag är en mogen person som älskar rollspel och kommer vara väldigt aktiv i denna server.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är en stor server med många möjligheter, samt att den sköts seriöst med viktiga regler.
Hur hittade du Unive? Via en kompis som spelar här
Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att få en plats i ett kriminellt gäng samt vara en uppskattad och välkänd person i denna värld.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli uppskattad och omtyckt samt att stötta så många som möjligt och göra mitt bästa för att se till att regler upprätthålls för att spelupplevelsen ska bli så bra som möjligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? My Eriksson
Vad är ditt discord namn? Lilla My#4104
Vad är ditt födelsedatum? 13 September 1999
Berätta om din karaktär. Bakgrund: På flykt pga efterlyst i hemlandet.
Ålder/Kön: 24 år gammal, tjej
Känslor: Social, välkomnande, beskyddande mot sina nära, lite dåligt temperament
Intressen: Snabba bilar, pengar, resa
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem för att jag kommer bidra med god stämning samt upprätthålla alla regler som finns. Jag är en mogen person som älskar rollspel och kommer vara väldigt aktiv i denna server.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är en stor server med många möjligheter, samt att den sköts seriöst med viktiga regler.
Hur hittade du Unive? Via en kompis som spelar här
Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att få en plats i ett kriminellt gäng samt vara en uppskattad och välkänd person i denna värld.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli uppskattad och omtyckt samt att stötta så många som möjligt och göra mitt bästa för att se till att regler upprätthålls för att spelupplevelsen ska bli så bra som möjligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej