Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198990742038/
Vad är ditt namn i verkligheten? Love
Vad är ditt discord namn? Piloffft#8430
Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roger Larsson och är intresserad av bilar och motorcyklar och hade kunnat tänka sig jobba som mekaniker och han kommer för mesta dels köra lagligt ifall han inte är stressad och han har haft en bra uppväxt då hans pappa var mäklar chef och hans mamma mekaniker anställd. Roger gillar att köra och meka med bilar han har inget med kriminalitet att göra eller vill inte ha med det att göra.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer bidra med rolig och bra rp.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna har bra spelar bas och sådär bra rp nivå vissa lallar vissa spelar bra och hoppas på att wl kommer komma på.
Hur hittade du Unive? Spelade lite på den innan när den hette multistaden sen så nu så gick några polare in på den så kom in med o ville ansöka till whitlist för att kunna göra mer grejer.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och skaffa nya vänner typ.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på någon just nu förutom denna
Vad är ditt namn i verkligheten? Love
Vad är ditt discord namn? Piloffft#8430
Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roger Larsson och är intresserad av bilar och motorcyklar och hade kunnat tänka sig jobba som mekaniker och han kommer för mesta dels köra lagligt ifall han inte är stressad och han har haft en bra uppväxt då hans pappa var mäklar chef och hans mamma mekaniker anställd. Roger gillar att köra och meka med bilar han har inget med kriminalitet att göra eller vill inte ha med det att göra.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer bidra med rolig och bra rp.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna har bra spelar bas och sådär bra rp nivå vissa lallar vissa spelar bra och hoppas på att wl kommer komma på.
Hur hittade du Unive? Spelade lite på den innan när den hette multistaden sen så nu så gick några polare in på den så kom in med o ville ansöka till whitlist för att kunna göra mer grejer.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och skaffa nya vänner typ.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på någon just nu förutom denna