Nekad piffen.23 | Ban Överklagan [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

piffen.23

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199471543160/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a144378

Vad är din discord tagg? piffen.23

Vem var det som bannade dig? Raxy2.0 (P Ban är detta anledning till att ja skriver i temporär ban är för p ban ban överklagan inte funkar.)

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-08 205020.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett stort misstag som jag verkligen ångrar mig för, jag tror själv att staffen bannade mig för anledning Montage för de är hans jobb och jag respekterar de själv klart och skulle aldrig lägga upp montaget för ja gör de bara dåligt för unive eftersom de är stor server som försöker fixa en fin rp sen kommer jag och förstör och förstör mot reglerna väldigt dåligt gjort av mig, ångrar mig verkligen jätte mycket och önska jag bara kunde få min sista chans på unive och visa alla vad jag egentligen kan göra bättre och visa vem jag egentligen är. Jag la upp montaget för fick en stress och bara gjorde de vet inte varför var väldigt dum och de var absolut inte ett bra val.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va i ett ärende och satt i support med några mods och helpers eftersom att jag hade FEAR RPAT och anledningen till jag gjorde de finns inte en sån stor anledning vet inte varför jag gjorde det ångra mig som fan efter allt jag gjorde vet inte vad som hände den där kvällen de bara hände fick nån jävla kick i huvet att de inte finns nå regler och jag var helt vild och kunde inte tänka ett steg före för allt jag så snabbt och ångrar VERKLIGEN det fattar inte varför jag gjorde det jag gjorde skulle aldrig göra det från första början skulle bara inset och brösta bannen jag fick från första början.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej ABSOLUT INTE, eftersom att jag gjorde fel och förstörde för reglerna eftersom staffsens jobb är att få servern att vara trygg och en säker plats att spela på, och de jag gjorde var ett stort fel av mig skulle bara inset vilka konsekvenser jag skulle få men jag fattade inte det, det kändes som att allt gick så fort och jag fattade inte riktigt varför jag gjorde det där var sjukt dåligt gjort av mig verkligen önska jag bara fick min sista chans på Unive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Power Gaming jag döda en person och skulle åka upp på ett berg och jag flyger och power gama, Problem spelare jag e copa och massa och person jag gjorde det framför körde över mig 50000 gånger, Sen Suntförnuft vi jaga en bil och han körde mot polis stationen dem hoppar ut och skjuter jag hoppar ut och skjuter jag blir downad och sen ställer jag mig upp och dödar ena och sen lootar andra, C Logg jag va utanför sons of anarchy och ville snacka och sen kommer en bil i fullfart och försöker köra över mig och dem börja skjuta så jag skjuter tbx och jag bara Quita sen är det ju C Logg, C Logg igen kommer inte riktigt ihåg va de va men de va c logg iaf, Power Gaming jag och en polare va jagad av 2 bilar sen så vurpa våran bil och min vän fortsätter och köra, Jag kommer inte riktigt ihåg jo jag va och åt sen skrev en gammal polare på min dator som va på för jag och min gamla polare snackade med ett par så jag gick och åt efter som han ej va hungrig så va han kvar och snackade samtidigt så skrev han massa skit i nån unive chatt skit i Philip320 bara för han vart bannad. Tror de va de men om jag kommer på nån så redigerar jag denna överklagan om jag ej fått svar, FEAR RP men va inte riktigt en fear rp va i en skott lossning där de va jag kvar och en till sköt ena i huvet sen bena en grabb mig ställer mig upp men han hade ej vapnet uppe så sprang till sidan och försökte döda han men gick inte bra så torska och blev bannad, sen Nu P12 MONTAGE.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aldrig lagt upp montaget och tänkt för vilka konsekvenser jag skulle fått men jag är lite dum i huvet och tänker inte på saker innan jag gör det, försöker jobba på det och vill verkligen komma tillbaka och göra bättre av mig och visa att jag verkligen kan och inte sitta och lägga upp montage igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jätte mycket att aldrig lägga upp ett äckligt P12 Montage riktigt pinsamt har jag lärt mig att det är

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka