Nekad philipcarl | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

philipcarl

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199891359789/

Ditt Hex-ID: steam:1100001731a282d

Vad är din discord tagg? philip0484

Vem var det som bannade dig? slem

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-07 101451.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde milld fearrp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi åker på ett berg vi råkar välta och vi hoppar ut och skujter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det är en varning på det och att han viste inte ens att jag var i bilen och han va ju inte beredde på att jag hoppa ut så jag fattar inte ens varför jag fick ban det skulle varit en anna sak om han viste att jag satt i bilen man han gjorde ju inte det och han rikta inte på mig och den andra saken jag inte fattar är att jag få också ban för brist på social rp när det var doms grabb som hoppa ut och skjuta först så vi kör upp på berget och sen hoppa dom ut och riktar hur är det brist på social rp det fattar inte jag jag tycker att jag för kännar en till chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång av nattlalle

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag inte hoppa ut och skjöt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka