Accepterad Philip_ | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Philip_

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/32142134215235235234/

Ditt Hex-ID: 11000011a049cd2

Vad är din discord tagg? Janne Janneson#3746

Vem var det som bannade dig? magisk #0383/[Support] Achoo

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming och suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig på grund av att jag valde att snabbt ta mig till polisen berätta vad som har hänt när de inte fattar vart jag menar så tar jag ett snabbt men både dumt beslut att snabbt åka förbi för att viss vart gärningsmännen var jag åker förbi men ser att någon springer bland buskarna jag väljer att åka in för att titta och där står en kille med en uzi i handen jag åker in till han. När han ser att jag kör i mot honom så siktar han vapen mot mitt fordon och går ut så att min backspegel slår till han han ramlar ihop jag ser då chansen att få kontroll på situationen istället för att åka där ifrån. Jag kliver då ur bilen och riktar pistol mot honom. Lika snabbt kommer jag på att polisen är på platsen så jag drar ner vapnet och sätter mig i bilen för att köra där ifrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att det var ett skott scenario där mina gäng medlemmar var med jag får ett samtal om att de behöver hjälp och åker direkt ditåt på platsen ser jag en man som står uppe på en telefonmast som är relativt hög. eller så PAS hög så man inte kan hoppa ner för den utan att bryta alla ben i kroppen han ramlar då ner och några sekunder senare får jag ett skott i armen och att det kommer upp en person på en kulle. jag reser mig snabbt upp och hoppar in i min bil och rp på att jag kö med en hand jag kör tillbaka till min kompisar och får ett förstahjälpen kit för att stoppa blödningen v ser då att polisen kör för bi och jag och min kompis väljer att åka farm till polisen och säga att det finns grovt beväpnade män vid flygplatsen polisen förstår inte vart jag menar och tar då ett beslut om att jag åker snabbt förbi för att vissa vart jag menar och ser då någon som springer runt bland buskarna jag blir då kanske lite för nyfiken och kör då in för att kolla och när jag kör runt hörnet så ser jag en kille som står halft bakom en pelare jag kör då snabt för bi och ser att han springer ut vid sidan av bilen. Han får då backspegeln i huvudet och ramlar ihop jag ser då min chans att få kontroll på situationen och hoppar då ur bilen och drar fram pistol och rp på att jag håller den i en hand jag kommer då på att polisen är precis runt hörnet och hoppar in i bilen lika snabbt och drar där ifrån där är scenariot över men blir indragen i support någon timme senare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en felaktig ban på grund av att jag blir skjuten i armen och det går då att gå och framföra ett fordon och därför ses det inte som powergaming så länge man rp på att man kör med en arm osv men förstår även att det inte syns på det klipp som visades då han står i en nedåtslutning och i en buske och kan då misstolkas att jag blir skjuten någon annan stans. Men när jag väljer att åka tillbaka mot den grovt beväpnade manen så är det ett riskabelt och dumt beslut efter som jag vet att han är farlig men jag såg min chans att kunna få tag i honom med hjälp av polisen. Glömde då bort polisen och tog hand om det själv tills jag insåg att polisen var runt hörnet och efter som jag hade västen på mig och glömt att lägga den i baksätet så ville jag inte riskera att polisen såg mig i västen när jag höll i en pistol och vill inte att gänget ska få skit på grund av att jag vill sätta dit en grabb så väljer då att åka därifrån jag förstår att detta beslut att åka tillbaka och emot honom var dumt och delvis sunt förnuft men då jag gör det för att hjälp stan, polisen och även mitt gäng så kändes det som bra rp men jag förstår även att detta ses som regelbrott och ber om hemskt mycket om ursäkt för detta och jag kommer i framtiden ta det långt och inte ta sådana snabba beslut.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att tex ta det lugnare. istället för att försätta få läge för att skjuta ner de bakifrån skulle jag försökt åka till mitt gäng och få oss där ifrån och avbrutit skott scenariot och fått hem alla bröder levande då hade jag inte blivit skjuten i armen och skulle då inte behöva rpa på att kör med en arm och det hade även inte misstolkas som powergaming. Det andra saken som jag hade kunnat gjort annorlunda är tex att istället för att ta ett snabbt beslut åka fram och visa polisen så hade jag kunnat låta de övervaka situationen och in kalla tex piketen och helikoptern som skulle fåt tag i manen och då inte riskera någons liv och en eventuell gisslan situation.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte ta snabba beslut att tänka efter noggrant innan man väljer att göra vissa saker som tex att åka fram till manen. Jag har även lärt mig att prioritera vissa saker som tex att istället för att rädda mitt gäng på det svåra sättet genom att tex skjuta ner dem så hade jag kunnat få bort mitt gäng där ifrån och räddat hela situationen och sedan kalla på polis. Detta är något som jag kommer ha i bakhuvudet när jag rpar. Och åter igen ber jag om ursäkt och detta kommer inte återupprepas jag vill verkligen försätta att rp på denna server Mvh Janne/Philip.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka