Accepterad philip arco | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

philip arco

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199012799659/

Vad är ditt namn i verkligheten? philip

Vad är ditt discord namn? philip#4997

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Philip arco. och han är 20 snart 21 år gammal. Hans bakgrund är att när han var liten dog hans föräldrar i krig och hans foster föräldrar tog droger och slog honom. Vilket gav han ADHD men han har alltid varit trevlig men tyst och blyg. När han är själv har han ofta depression. Han har alltid velat ha rättvisa men på ett annorlunda sätt. Han har velat förstöra samhället. Han består av mycket hat men aldrig visar det. Det finns massa saker han hatar men inte så mycket han gillar. Det ända han gillar är att köra runt med en bil utanför stan. Sen när han blev äldre så började allt bli värre, Han gick med i kriminella gäng och började inte sköta sig. Han var i en vidrig smärta och behövde hjälp men fick det aldrig i tid. Tills han blev kallad ´´Det svarta krimodjuret´´ i staden för att han betedde sig som ett odjur. En gång var han nära döden för att landets insats styrkor tänkte fånga honom. Men han lyckas fly genom sina vänner Benjamin Mälsjö och John Eriksson och Ebbe, Sen hittade han Sebastian karlsson som gav han rätt väg i livet. Nu vill han jobba på vianor som sebastian karlsson
den ska du ha på berätta om din karaktär

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jo jag har alltid hängt med vänner som är medlemar då dem gjort grejer man ska vara medlem för. Jag kommer bidra med en roligare plats och folket ska fp mer hjälp av mig så mycket jag kan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jo så många spelare som kör och så många vänner man kan få på dc och in game och det finns mycket att göra det är inte samma saker hela tiden

Hur hittade du Unive? min vänn sa att jag skulle gå och testa sen tyckte jag att den var rolig

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att förbättra RP nivån både hos mig och andra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? på unive är att bli en person som många vet om t.ex. tjena det är ju du Philip! asså att många känner igen mig, det skulle varit coolt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
 
+rep han kan rpa bra och han har bara varit orolig efter detta
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Top