Accepterad Phelep | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Phelep420

Icke Medlem
Meddelanden
335
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip jonsson

Vad heter du på discord? Phelep#0882

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar på unive nästan all fritid som jag har. Jag kommer försöka spela varje dag och dagarna jag kommer spela mest på är såklart helgerna men kommer också spela varje vardag. På vardagarna kommer det dock variera mellan tider jag kommer spela för jag började nyss gymnasiet vilket tar upp en del tid även som jag slutar rätt sent vissa dagar men vardagarna kommer jag spela mellan 16:00 till 23:00, Sen helgerna kommer jag mesta dels vara online hela dagarna om jag inte har uppgifter att gör eller annat som står ivägen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag vart medlem första gången 5 juli 2021 men sen har jag varit blacklistad så drygt 6 månader nu för blev bl 20 oktober 2021


Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) fatta inte hur man gjorde men jag kollade upp det och jag har 13bans totalt.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dom har en stor del i själva rpandet det största jobbet dom har skulle jag säga är att underlätta för staffsen så mycket som möjligt så som att ta han om mindre ärenden så staffsen kan lägga mer tid på stora regel brott som händer på server. Servervakter ska inte heller leta efter regelbrott så som staffs gör utan låta regelbrotten komma till dom. det jag kommer lägga mest tid på som server vakt är att få bort lallare,dv:a bilar som står mitt ivägen trasiga. Om jag väll bannar nån som jag förmodligen kommer göra om jag blir sv kommer jag försöka förklara till dom i dm varför jag valde att banna dom och även skicka klipps och liknade.

Varför vill du bli servervakt på servern? efter jag kom tillbaka från min bl vart jag faktiskt sv men dom rensade servervakter och gjorde om ansökningarna. Så det är lite därför jag vill bli servervakt för att det var kul att få underlätta staffsens arbete så att dom kunde reda ut större regelbrott vilket jag tycker är en bra sak också. Jag kommer vara en seriös servervakt och göra allt för att få bort så många som möjligt som bryter mot regler.


Jag vet att man inte kan se min förra sv ansökan men den försvann från forumet och vet inte fall man kan få tbx den så den ligger i mitt forum men om jag på något sätt behöver bevisa det så kan jag ta fram äldre klipps från när jag bannade folk.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv abuse innebär att man använder sina perms fel eller för sin egen vinning t.e.x att jag skulle revva mig själv eller någon annan bara för att slippa vård eller liknande, eller att man undviker att banna någon för att man känner personen irl vilket också är helt fel eftersom alla spelare på unive har samma regler. det kan också va att du använder /toggleid i t.e.x ett skott scenario för att se genom väggarna eller liknande.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top