- Meddelanden
- 171
- Reaction score
- 8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013315063/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Tim Gw
Vad är din discord tagg? Vaping Cat#6036
Vem var det som bannade dig? Alabam Cracker, och Swiipe.
Hur lång tid var din ban? Permanent.
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad från discorden.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara ärlig så vet jag inte, jag tror swiipe tog fel, det var min vän som gjorde sexuella trakasserier, det var inte jag och jag vill bara be om ursäkt för att jag gör denna ban överklagan nu, men multistaden är verkligen min favorit server, och min kompis berättade aldrig detta för mig, och om jag väl skulle vetat så skulle jag rapporterat det, jag vet att detta var väldigt fel av han, men jag har absolut inte gjort något, och jag skulle älska att kunna komma tillbax till multistaden och RP:a, Multistaden är min absolut bästa server jag någonsin spelat på, jag ber.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 kompisar lekte runt lite, RP:ade och hade det kul. Sedan gick jag och la mig, som vanligt. Sedan vid 23:30 skrev han till mig att han är blacklistad, jag tänkte va? Och bad han skicka en bild för han brukar ljuga, men sen gick jag in på discord och ser att jag inte är med i multistadens discord, då tänkte jag, vad händer? Gick sedan på datorn och sedan gick jag in på servern och PM:ade philip (Vet att detta var fel men jag behövde svar på vad jag gjort) Sedan bannar Alabam Cracker mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För mig tycker jag detta är en felaktig ban, jag vet att min kompis är bannad, men jag vet inte varför jag är bannad, jag frågade swiipe och han sa "Sexuella Trakasserier" då tänkte jag, men jag har inte gjort något i närheten av detta? Då skrev jag till min kompis och då skrev han att han hade gjort saker med en tjej som var polis, det var då jag tänkte, varför skulle han göra sådär? Jag fattar absolut ingenting, och om han skulle skrivit/sagt det till mig tidigare skulle jag självklart Rapportera det, men detta kom som en shock för mig. Jag vill bara be så hemskt mycket om ursäkt och jag skulle gärna vilja ha en till chans på multistaden, och om något av detta händer igen och jag får reda på det, då kommer jag rapportera det direkt. Men jag ber väldigt väldigt mycket om ursäkt för vad som har hänt, men jag har inget alls med detta att göra.
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lite olika saker, men varje gång jag har blivit bannad har jag lärt mig efter den bannen, och jag kommer även lära mig att fråga hur dagen har varit på servern om jag gör nya vänner på multistaden. Förlåt mig och om jag får en chans till kommer jag verkligen skärpa mig och rapportera det minsta lilla, förlåt.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fråga vad han gjorde den dagen, men när jag hörde att han hade gjort detta, fick jag en shock. Det tyckte jag inte var smart att göra det. Jag vet att ni inte tollererar detta på multistaden, och jag respekterar det. Förlåt mig och jag skulle mer än gärna vilja få en chans till, tack!
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ta tag saker i mina egna händer, om jag då får reda på något kanske samma som min kompis gjorde kommer jag verkligen rapportera det igen, jag vill be så hemskt mycker om ursäkt för vad han gjorde och även jag tycker det var lite för mycket, men tyvärr fick jag inte reda på detta tidigare och fick inte en chans att rapportera det, ifall jag skulle fått reda på det skulle jag rapportera det till staffsen och be dom göra något åt det för jag tycker inte det är okej att ens göra så, förlåt mig för att jag gör denna överklagan tidigare, men jag har inget att göra utan att spel på multistaden vilket är min favorit server, förlåt.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Tim Gw
Vad är din discord tagg? Vaping Cat#6036
Vem var det som bannade dig? Alabam Cracker, och Swiipe.
Hur lång tid var din ban? Permanent.
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad från discorden.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara ärlig så vet jag inte, jag tror swiipe tog fel, det var min vän som gjorde sexuella trakasserier, det var inte jag och jag vill bara be om ursäkt för att jag gör denna ban överklagan nu, men multistaden är verkligen min favorit server, och min kompis berättade aldrig detta för mig, och om jag väl skulle vetat så skulle jag rapporterat det, jag vet att detta var väldigt fel av han, men jag har absolut inte gjort något, och jag skulle älska att kunna komma tillbax till multistaden och RP:a, Multistaden är min absolut bästa server jag någonsin spelat på, jag ber.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 kompisar lekte runt lite, RP:ade och hade det kul. Sedan gick jag och la mig, som vanligt. Sedan vid 23:30 skrev han till mig att han är blacklistad, jag tänkte va? Och bad han skicka en bild för han brukar ljuga, men sen gick jag in på discord och ser att jag inte är med i multistadens discord, då tänkte jag, vad händer? Gick sedan på datorn och sedan gick jag in på servern och PM:ade philip (Vet att detta var fel men jag behövde svar på vad jag gjort) Sedan bannar Alabam Cracker mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För mig tycker jag detta är en felaktig ban, jag vet att min kompis är bannad, men jag vet inte varför jag är bannad, jag frågade swiipe och han sa "Sexuella Trakasserier" då tänkte jag, men jag har inte gjort något i närheten av detta? Då skrev jag till min kompis och då skrev han att han hade gjort saker med en tjej som var polis, det var då jag tänkte, varför skulle han göra sådär? Jag fattar absolut ingenting, och om han skulle skrivit/sagt det till mig tidigare skulle jag självklart Rapportera det, men detta kom som en shock för mig. Jag vill bara be så hemskt mycket om ursäkt och jag skulle gärna vilja ha en till chans på multistaden, och om något av detta händer igen och jag får reda på det, då kommer jag rapportera det direkt. Men jag ber väldigt väldigt mycket om ursäkt för vad som har hänt, men jag har inget alls med detta att göra.
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lite olika saker, men varje gång jag har blivit bannad har jag lärt mig efter den bannen, och jag kommer även lära mig att fråga hur dagen har varit på servern om jag gör nya vänner på multistaden. Förlåt mig och om jag får en chans till kommer jag verkligen skärpa mig och rapportera det minsta lilla, förlåt.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fråga vad han gjorde den dagen, men när jag hörde att han hade gjort detta, fick jag en shock. Det tyckte jag inte var smart att göra det. Jag vet att ni inte tollererar detta på multistaden, och jag respekterar det. Förlåt mig och jag skulle mer än gärna vilja få en chans till, tack!
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ta tag saker i mina egna händer, om jag då får reda på något kanske samma som min kompis gjorde kommer jag verkligen rapportera det igen, jag vill be så hemskt mycker om ursäkt för vad han gjorde och även jag tycker det var lite för mycket, men tyvärr fick jag inte reda på detta tidigare och fick inte en chans att rapportera det, ifall jag skulle fått reda på det skulle jag rapportera det till staffsen och be dom göra något åt det för jag tycker inte det är okej att ens göra så, förlåt mig för att jag gör denna överklagan tidigare, men jag har inget att göra utan att spel på multistaden vilket är min favorit server, förlåt.
Har du läst våra regler? Ja