Accepterad petternorling | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

petternorling

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
24
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/petternorling06/

Vad är ditt namn i verkligheten? Petter Norling

Vad är ditt discord namn? petternorling#4558

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Putte och är 22 år, han är ensamstående utan barn och fru. Puttes uppväxt var lite sådär.. Han hade nästan inga vänner under sin barndom och det gick inte särskilt bra för han i skolan. När Putte kom upp till gymnasiet så hoppade han av efter cirka 2 månader på grund av att det var samma problem där: inga vänner och han klarade inte av skolarbetet. När Putte var 19 år gammal så sa hans morsa att det kanske var bra om han skaffade ett jobb som han kunde försörja sig på, det var väldigt svårt för putte att hitta ett jobb på grund av att han inte hade några utbildningar men tillslut så fick han jobb hos postnord där han nu jobbat i 3 år. Putte är trött på de jobbiga arbetstiderna och den väldiga låga lönen så nu har han bestämt sig för att gå en utbildning som kallas för Whitelist.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli WL är för att jag vet att jag har en riktigt hög RP nivå och kommer också att bidra med en seriös och hög RP nivå! Jag kommer att försöka skapa och medverka i massor med seriösa scenarion och få dom att bli så bra som möjligt. Jag är en serös spelare som är ute efter en serös RP och om jag blir WL kommer det bli mycket roligare och enklare att skapa mer serös RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Unive är en mycket rolig server med många olika intressanta karaktärer och den har gett mig flera nya vänner. Mitt drömjobb är nog att jobba som bilförsäljare eller inom sjukvården men de jobben kräver Whitelist för att kunna bli anställd. Jag skulle även vilja vara med och utveckla servern RP förbättras och folk inte bryter mot reglerna som finns, tillexempel vdm och rdm. Jag vill bli WL så jag kan bidra till staden mycket mer och enklare hitta roliga scenarion.

Hur hittade du Unive? Jag letade en svensk server och då så var det Unive som var på topplistan och nu har jag fastnat för just denhär servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål som jag har med mitt rollspelande är nog att få min karaktär igenkänd i staden och som folk tycker är en skön kille. Jag vill hitta så många olika seriösa och roliga scenarion jag kan. Sedan när jag testat på den vita sidan av staden så kanske jag vill testa på den kriminella sidan av staden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan svensk server, men jag har spelat på en engelsk server som heter Bandit RP. Där jag var polis och trailmod.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top