Nekad petternorling | Ansökan till Servervakt [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

petternorling

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Petter Norling

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2005

Vad heter du på discord? petternorling#4558

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagarna skulle jag säga ett genomsnitt mellan 14-23 och på helgerna kan de bli hela dagarna och ibland nätter!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har 311 timmar på steam så kanske 200 på Unive RP om jag skulle chansa.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag hade fortsatt med att RPa på vanligt som jag gör nu, men jag hade fokuserat på att få bort allt lallande från gatorna och de som ej kan bete sig. Jag skulle varit ganska sträng som SV och gjort allt jag kan för att minska de högre staffsens uppgifter.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag valde Unive pågrund av den bra kritiken servern fått och att den har så många medlemmar, men samtidigt så är alla medlemmar inte bara ute efter att få en bra och rolig spelupplevelse utan att bara förstöra, det är dem jag vill få bort. Jag vill förbättra och utveckla andras RP men också min egna RP. Dessutom så vet jag att det behövs mer servervakter så inte alla Staffs behöver slita så hårt som de gör.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är en väldigt aktiv spelare som har koll på reglerna som finns och då kommer jag också kunna få bort alla som inte är på servern för att RPa utan att bara förstöra.

Varför ska just du bli servervakt? Just jag ska bli servervakt på grund av att jag spelar på servern för att uppleva seriösa och roliga scenarion och dom som inte gör det tycker jag inte ska få spela på denna server heller, de ska i alla fall få en varning så dom lär sig efter sina misstag. Jag ska också bli servervakt för att kunna minska på de högre staffsens uppgifter.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt på grund av att jag vill få denna server till en plats där alla trivs och där antalet lallare är väldigt lite, och sen de personer som inte är här för att RPa och ha roligt vill jag få bort från gatorna.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har godfa kunskaper inom SV, jag kan alla commandon som en servervakt har tillgång till och vad de gör. Jag vet också när det passar bra för en SV ban och när det passar bra för endast en kick.

Är du whitelistad på serven? Yes det är jag!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans När jag var väldigt ny på servern tror jag att jag åkte på en ban för powermaking men det har jag bra koll på nu, sen har jag fått någon liten mindre bann för att jag sa Muskel M eftersom jag trodde inte det gildes som halv OOC men nu vet jag det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte, det står ju även i reglerna att man inte ska spela på några andra RP servrar om man kör på Unive ;)

Du får utveckla! Gör en ny om en vecka samt lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka