Accepterad Petez | Whitelist ansökning [Pontus] [Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Petez

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Petez

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198245478814/

Vad är ditt namn i verkligheten? Peter

Vad är ditt discord namn? Petez#8989

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är svensk medborgare med serbiskt ursprung, Jag är en positiv kille på 20 år som finner intresse inom motocross och att hålla på med att mecka med crossar/motorcyklar med andra ord är jag intresserad av fordon. Min karaktär är väldigt känslokall när situationer kan hettas till men annars är jag en snäll och trevlig kille. När jag var 3 år gammal flyttade jag och min familj till Sverige för att de va dålig ekonomi hemma i Serbien under denna tiden. Eftersom vi haft dålig ekonomi inom familjen har jag hamnat i fel spår så därför vill jag börja om på nytt här i denna staden.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad är pågrund av att jag finner mer seriös RP i en whitelistad server och detta är för att inte vem som helst kan joina och förstöra för andra. som jag nämnde innan är jag intresserad utav fordon och jag tror de hade passat bra om jag även fick jobb som mekaniker eller något liknande. Jag är också bra på att följa regler, lyssna samt ta in det någon har att säga. Jag kommer att bidra med att sprida glädje och positivitet i staden. Jag tror att det är min typ av RP eftersom att jag är seriös och har lätt för att samarbeta med andra vilket är bra att kunna på en whitelistad server

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat på många olika servrar och de hade ingen whitelist och i dom serverna råkar man ut för RDM otroligt ofta och tillslut blir det inte lika roligt, och jag tänker lite som jag skrev på förra frågan jag tror min karaktär mer passar in i just en whitelistad server då jag inte är någon som går runt och dödar bara sådär men dock råkar jag ofta ut för de själv och tänkte att de kan bli en ändring om jag få gå med i en whitelistad server.

Hur många timmar har du på FiveM? 55

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den genom att söka igenom olika svenska servrar och jag får även upp den som en add varje gång jag startar mitt FiveM

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag blev bannad en gång för " Revenge RDM " och det var efter att jag hade blivit dödad 2 gånger under en väldigt kort tid av samma person och jag blev faktiskt lite arg pågrund av att de va RDM andra gången men jag hade inget kipp. Så jag gick till samma kille och slog han några gånger och det slutade i bann på " Revenge RDM "

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? BloodLife RP är den servern jag spelar just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka