- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 5
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin
Vad är ditt discord namn? Handtrissa83
Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter Fredrikson 35 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lösningsfokuserad, inspirerande och pratglad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Peter flyttade hit för att kunna få bättre jobb som han då fick och han har sedan dess planerat att gifta sig och skaffa barn och sedan bli en framgångsrik egenföretagare
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hjälp om det behövs eller en vänlig kompis till vissa och sedan kan jag vara lojal till servern och följa reglerna
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan inte alltid förvänta sig att allt ska gå som du vill utan ibland måste man förlora för att det ska bli som bäst
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? COPBAIT, metagaming
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inget annat att berätta
Vad är ditt discord namn? Handtrissa83
Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter Fredrikson 35 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lösningsfokuserad, inspirerande och pratglad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Peter flyttade hit för att kunna få bättre jobb som han då fick och han har sedan dess planerat att gifta sig och skaffa barn och sedan bli en framgångsrik egenföretagare
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hjälp om det behövs eller en vänlig kompis till vissa och sedan kan jag vara lojal till servern och följa reglerna
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan inte alltid förvänta sig att allt ska gå som du vill utan ibland måste man förlora för att det ska bli som bäst
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? COPBAIT, metagaming
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inget annat att berätta