Nekad Peter-Pan | Whitelist ansökning (Sebastian)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peter-Pan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SFC_jesus

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel Grybäck

Vad är ditt discord namn? TLT_GZG1

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter-Pan. Peter vill bara hjälpa till men ibland går saker och ting åt fel håll. Han talar kanske inte alltid sanning om det gäller hans vänner, men mot någon han inte känner kan han gärna hjälpa till. Peter's dröm har alltid varit att bli en polis. Han vill bli polis för att han tycker de gör det rätta. Peter är 23 år gammal. Peter brukar oftast känna sig och vara ensam det är en av anledningarna till att han vill bli polis för att poliser pratar med olika folk och det tycker Peter är trevligt att göra.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en go snubbe som följer reglerna på servern, vet att alla säger så men aja hoppas ni kan lita men aa man säger det bara antar jag. Jag vet inte riktigt vad jag kommer att bidra med eftersom att det var ett tag sen jag körde och det blir som en ny start med en rolig server hoppas jag på men jag kommer försöka fixa något att göra på servern kanske hjälpa polisen på vilket sätt jag kan komma på att hjälpa med något. är van att spela Minecraft på senaste och då får man samma fråga men på Minecraft är det lättare att svara på frågan, för där kan bygga och spela en annan sorts roll.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tyckte servern verkade nice så att jag ville pröva spela på den och hoppas att jag kommer att få göra.

Hur hittade du Unive? Jag gick in på fiveM och kollade runt lite och så såg jag en server som verkade nice så jag valde att kolla in den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vet inte riktigt ännu. dels för att ha det trevligt med comunityn .

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej, jag har inte spelat fiveM på nästan ett år.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top