Nekad Per-Åke | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kJss

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? lazer_yourhomie1

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Per-Åke Göransson, 42 år. Jag har bott med min mamma i Knight i princip hela mitt liv. Pappan min har jag fått reda på senare år att att han hade det tufft i sin uppväxt men att det efter tag blev bra men sen när jag föddes sjönk den motivation han hade och lämnade mig och mina 2 yngre syskon Stina och Lars. Betygen i skolan för mig har väl varit rätt så bra om jag får säga så. Gick linjen Samhällsvetenskap på gymnasiet. Har sedan dess testat runt på massa olika jobb. Har en rätt så bra humor, och är bra på att få andra skratta. På fritiden gillar jag och vara med min bästa vän Sture Svensson som också bor i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hålla servern så realistiskt och rolig som möjligt. Vilja åstadkomma något som hjälper serven framåt i framtiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha en chans att vinna scenariot. Att man inte ska vilja vinna hela tiden utan låta motparten också ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, har läst dem flera gånger och förstår dem väl. Såsom RDM, att man inte får döda slå någon utan giltig anledning eller som tillexempel röst, att man kan inte ha en mansröst när man är en kvinnlig karaktär eller att man har en jätteljus röst när man är en fullvuxen manlig karaktär

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har kört på Swedish Knight Roleplay i snart ett halvår och har lärt mig mycket om rollspel, har alltid älskat att köra RP. Jag har testat hur olika servrar ser på saken, som att t.ex här i Unive så tycker jag det är mycket mer realistiskt än vad jag har upptäckt i andra servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka