pepemasterturkey
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Användarnamn: pepemasterturkey
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/7
Vad är ditt namn i verkligheten? kyan
Vad är ditt discord namn? pepemasterturkey#8826
Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2005
Berätta om din karaktär. min karaktär kommer från en liten stad i norrland och han har ett stort intresse för bilar. han vill träffa nya folk och han älskar att dela sin känslor.
Varför ska just du bli whitelistad? för jag kommer bidra till en bra stämmning i servern och kommer göra communityn till ett bättre ställe.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag jar har testat andra servrar men ingen av dom har varit bra så vill testa något nytt.
Hur många timmar har du på FiveM? jag hart ca 120 men på ett annat konto
Hur hittade du Multistaden? genom min kompis
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej aldrig
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte i tillfället
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/7
Vad är ditt namn i verkligheten? kyan
Vad är ditt discord namn? pepemasterturkey#8826
Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2005
Berätta om din karaktär. min karaktär kommer från en liten stad i norrland och han har ett stort intresse för bilar. han vill träffa nya folk och han älskar att dela sin känslor.
Varför ska just du bli whitelistad? för jag kommer bidra till en bra stämmning i servern och kommer göra communityn till ett bättre ställe.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag jar har testat andra servrar men ingen av dom har varit bra så vill testa något nytt.
Hur många timmar har du på FiveM? jag hart ca 120 men på ett annat konto
Hur hittade du Multistaden? genom min kompis
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej aldrig
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte i tillfället