Nekad pena pöllö | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pena pöllö

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? sami corpela

Vad är ditt discord namn? Tapanish#4027

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 1989

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pena pöllö han är 41 år gammal. Hans dröm är att en vacker dag kunna träffa sin livs stora kärlek, det är en drömmbil.

Han föddes i Finland i där han hade en tuff uppväxt, Alcolist föräldrar med mycket våld i hemmet.

Nu har Pena varit själv nykter alcoholist i 3 år.

Pena Pöllö vill gärna jobba inom bilmeck då det alltid funnits bilar i hans uppvext.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt hög RP nivå, samt så att alla parter har kul.

Jag kommer kunna vara mycket aktiv, då jag är arbetslös. Älskar att RP.a, Så fort jag ser "lall" eller regelbrott kommer jag att kontakta supporten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för den andras skull så att dom har kul i scenarion. så att båda kan ha kul för att om jag lallar och inte till exempel spelar rädd i ett scenario där jag bli kidnappad för det blir bara kul för mig och inte den andra.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av några kompisar att börja spela på Unive, Tack för att ni har läst min ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka